00:04

1.4K 78 234
                                    

1.77 : Hyuuunng

1.77 : Hyung bak bi

1.77 : HYUNGGGGG

kabadayı jun : yine ne var Taehyun Allah aşkina hyung hyung hyung hyung kadar başına taş düşsün emi.

1.77 : Hyung bırak boş konuşmayı konu soobin.

Kabadayı jun : ne olmuş soobin'e?

1.77 : seni aldatıyor hyung anlasana artık huening kai ile beraber aldatıyor.

Kabadayı jun : elinde kanıt varmı ki böyle konuşuyosun Taehyun?

1.77 :

77 :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.77 : al hyung sana kanıt.

Kabadayı jun : ciddimisin sen taehyun, bu bu soobin olamaz ama o beni aldatmaz

Kabadayı jun : teşekkürler taehyun sayende soobin'in gerçek yüzünü görmüş oldum.

1.77 : umarım sizin için en iyisi olur hyung.

*görüldü*

1.77 : o görüldü götüne girsin hyung

*görüldü*

1.77 : bir daha da çıkmasın.

*görüldü*

(Soobin x yeonjun)

Yeonjun : hayırlı olsun soobin.

Dönerli ayranım: neye bebeğim?

Yeonjun : kai seni ne kadar güzel öpüyormuş, bari benim gibi öpebiliyormu?

Dönerli ayranım : ne kai'si ne öpmesi sevgilim? Neyden bahsediyorsun?

Yeonjun :


Yeonjun : :)

Yeonjun : neden soobin? Neden yaptın bunu?


Dönerli ayranım : ah yeonie demek öğrendin.

Dönerli ayranım : sana yalan söylemeyeceğim. Seni sevmiyorum. Senden nefret ediyorum yeonjun. Kai senden bin kat daha iyi ilerideki hayatında başarılar dilerim yeonjun. Kusura bakma bana verdiğin sevgiyi ben kai'ye verdim.

Yeonjun : peki soobin, ama şunu bil ki seni çok sevdim. Hemde çok sevdim. Sırf sen borca girdin diye, sıkışmaman için temizlikçi olarak çalıştım. Sırf seni sevdiğim için. Biz bir söz vermiştik, hatırlıyormusun, sen bana dedin ki " ileride bir kızımız olacak dedin ismi choi min-ji olacak " dedin soobin bizim kızımız olacaktı..

Dönerli ayranım : ah yeonie çok safsın kusura bakma ama benim kızım olacak evet ve kai ile olacak çok mutlu olacağız yeonie, neyse kai çağırıyor, gitmem lazım :)

* DÖNERLİ AYRANIM KİŞİSİNİ ENGELLEDİNİZ *









( beomgyu x yeonjun)


Yeonjunie : beomgyu, müsait misin?


















S

oobin'im yapmaz..

Yaptı ama..

Bu arada soobin ve yeonjun'un konuşmasında " kızımız olacaktı " sözü bir şarkıdır. Ben o şarkıyı çok severim buraya koyuyorum dinlemek isterseniz belki.

Sizi çok seviyorum ♡



https://youtu.be/vdx-th2LljI

Eğer bu link olmazsa alta şarkıyı koyuyorum

( çelik - kızımız olacaktı / izel - kızımız olacaktı)


I Know I Love You  //  Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin