01:08

363 27 51
                                    

( Lunapark'ta )


- " hyung korku evine girelim nolur"
(Hyuka)

- " Kai korkmayacağına emin misin?"
(Yeonjun)

- " ya hyung saçmalama koskocaman olduk neresinden korkucam? "
(Hyuka)

- biz diyelim de neyse hadi binelim bakalım ,yanlız korkarsan biz karışmayız Taehyun sende karışma."
(Beomgyu)

- " tamam hyung hadi binelim. "
(Taehyun)

Çiftlerimiz korku evine binmeye karar vermişti. Tabii en çok da hyuka binmek istemişti dördü beraber biletlerini alıp tren gibi olan yerlere oturdular önde hyuka ve yeonjun arkada beomgyu ve taehyun vardı. İlk başta ne kadar sakin ilerlese de bu macera sadece 2 dakika sonra hyuka'nın çığlıkları ile korku evi sarsılmaya başlamıştı.

- " AAĞAĞA HYUNG ALLAH BELANIZI VERSİN LAN KÖPEKLER BU NE HYUNG!!!"
(Hyuka)

- " HUENİNG KAİ SUS SEN İSTEDİN! "
(Yeonjun)

- " bunun neresi korkunç hyuka yapamamışlar bile. "
(Taehyun)

- " AĞAĞAA AĞZİNA TÜKÜREYİM LAN GERÇEK GİBİ ÇOK KORKUNÇ!. "
(taehyun)

- " kkk hani hiç korkunç değildi tae? "
(Beomgyu)

- " AĞAĞAA! "
(hyuka)

- " AĞAĞAA ! "
(Beomgyu)

- " BEOMGYU NE BAĞIRIYORSUN?! "
(yeonjun)

- " ben hyuka'nın bağırışına korktum. "
(Beomgyu)

- " İNELİM ARTIK ÇOK KORKUTUCU BURASI! "
(Hyuka)

- " SUSUN LAN BÜCÜRLER! "
(Yeonjun)


Üçü beraber Huening kai'yi susturmaya çalışıyorlardı. Her ne kadar Huening kai susmasada bu korku treni onlar için oldukça eğlenceli geçmişti. Hyuka hariç.

- " Hiç de korkunç değildi birkere."
(Hyuka)

- " tabii ulan senin yüzünden tüm insanlar bize baktı! "
(Yeonjun)

- " Huening kai sayesinde gülmekten korkamadık ki. "
(Beomgyu)

- " Eee başka hangi alete binsek?"
(Yeonjun)

- " Dönme dolaba mı binsek? "
(Taehyun)

- " yok ya başka bişeye binelim. "
(Beomgyu)

Taehyun, Beomgyu'ya bir mesaj yazar.

Taehyunie : hyung bugün Huening kai'ye evlenme teklifi edicem. Aslında size de sürpriz olucaktı ama o zaman siz burada durun. Çünkü benim kai'ye ayarladığım bir şey var lütfen hyung.

Beom hyung : Keşke bizede önceden söyleseydin Tae. Peki o zaman sana başarılar dilerim. Yeonjun'un da haberi yoktur büyük ihtimalle siz binin bende yeonjun'a anlatıyım.

Taehyunie : teşekkürler hyung. Umarım başarabilirim.

Beom hyung : fighting!!

Taehyun Huening kai'yi dönme dolaba binmeye ikna etmiş çiftimiz beraber uğurlu renkleri olan mor vagona binmişlerdi. Her ne kadar taehyun endişeli olsada bunu asla yansıtmıyordu.

( beomgyu, taehyun'un ona anlattıklarını yeonjun'a anlatır.)

- " sen bizim Taehyun'a bak iyi bakalım. "

- " evet, birazdan taehyun birimizden birine mesaj atacak bizde görevli kişiye söyleyip dönme dolabı durdurmasını söyleyeceğiz. Zaten görevlilerin bundan haberi var. "

- " tamam o zaman bekleyelim bakalım bücürleri. "

( Taehyun x Huening kai)

- " Taehyunie buradan her yer çok güzel gözüküyor! "

- " evet tıpkı senin gibi sevgilim"

-" ş-şey teşekkür ederim taehyunie kkkk. "

- " bak sevgilim en tepeye çıkmak üzereyiz. "

( Taehyun x Yeonjun)

1.77 : hyung şimdi sıra sizde.

Kaba jun : tamam hadi bekliyoruz fighting!

* görüldü*


Tyunning beraber dönme dolapta güzelce vakit geçirirken beomjun ise o sırada Taehyun'un planını uyguluyorlardı.


- " ah bak en tepedeyiz taehyunie."

- " 5"

- " 4"

- " 3"

- " ne için sayıyorsun sevgılım? "

- "2"

- "1"

- " 0"

- " ş-şey d-dönme dolap durdu a-ama"

- " sevgilim sakın ol ve sana bişey söyleyeceğim. "

- " n-ne? "

- " benim güzeller güzeli sevgilim. Hayatıma neşe kattığın için, beni sevdiğin için, kısaca hayatıma girdiğin için teşekkürler. Seni çok seviyorum ve hayatımın sonuna kadar da sevmeye devam  edeceğim. Kai Kamal Huening benimle hayatının sonuna kadar beraber olur musun? "

- " Taehyun b-ben evet hayatımızın sonuna kadar seninle olurum sevgilim. "

Çiftimiz dönme dolabın en tepesinde aşk dolu öpüşürken dönme dolabın ne ara aşağıya geldiğini bile anlamamışlardı. Artık onlarında bir hikayesi olacak artık hep berâber olacaklar sonsuza dek..

5

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


5.726 beğeni       0 yorum

Huuening_kai: hayatımın sonuna kadar evet sevgilim.. ♡

*bu gönderi yorumlara kapatılmıştır*

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡





Ee bunlarda evleniolar vay ne ara büyüdüler ayol. Neyseeee sizi çoook seviyorum kendinize iyi bakın medyadaki şarkı çok güzel mutlaka dinleyin.. ♡♡♡

I Know I Love You  //  Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin