02:03

292 29 47
                                    

( 4 ay sonra)

Beomjun'un ve tyunning'in bebekleri artık dört aylıktı. İkiside beş ay sonra dünyaya babalarının yanlarına gelecekti. Bugün beomjun'un bebek kontrolü vardı. Ayrıca bugün bebeklerinin cinsiyet lerini de öğrenecekleri için ayrı heyecanlılardı.

" Yeonjun-ah hadi çıkalım sevgılım saatimiz yaklaşıyor. "
(Beomgyu)

" Ah hayır hyung, yeonjun hyung seni götürmeyecek. Seni ben götüreceğim. Böylece sadece sen ve ben biliriz ve yeonjun hyung 'ama da sürpriz olur. Cinsiyet partisi gibi düşünün."
(Taehyun)

" Aish saçmalama ya tae! Ben gideceğim. Ben ben ben beeen! "
(Yeonjun)

" hadi ama hyung sanada sürpriz olur. Lütfen bak bebişim üzülür ama"
(Hyung)

" o zaman yarın hyuka'nın kontrolüne ben gideceğim ancak o zaman olur. "
(Yeonjun)

" bu sanki rüşvete rüşvet verir gibi oldu ama her neyse tamam öyle olsun hyuka'ma iyi bak hyung ona göre. "
(Taehyun)

" taehyun sikicek halim yok ya! "
(Yeonjun)

" aah hadi ama taehyun gel gidelim."
(Beomgyu)

" geldim hyung. "

Taegyu arabaya binmiş hastaneye gidiyorlardı. Beomgyu o kadar heyecanlıydı ki birazdan neredeyse arabayı alıp o sürecekti. Yaklaşık yirmi dakikanın sonunda hastaneye varmişlardı. Randevuları onbeş dakika sonraydı. Ne kadar çok dışarıda onlara kötü gözle bakan insan olsada bu onun umurunda değildi. Sonunda içeriden bir doktor " choi beomgyu! " diye çağırınca koşar adımlar ile doktorun yanına gitmişti.

" choi beomgyu değil mi? "

" evet doktor hanım. Ben choi beomgyu "

" peki bay choi. Şöyle içeri geçin lütfen. "

" yanınızdaki eşiniz sanırım. "

" oh hayır o benim arkadaşım. Eşim evde. "


" oh, peki o halde bugün hem kontrol hemde cinsiyetini öğreneceğiz. "

Doktor hanım, taehyun'u beomgyu'nun erkek arkadaşı sandığı için ortada ufak bir gülüşme olmuştu. Sıra bebeklerinin kontrolüne gelmişti. Doktor hanım bir kaç şey yaptıktan sonra konuşmaya başladı.

" bay choi, bebeğiniz beklediğimden de sağlıklı görünüyor. Şimdi bebeğinizin cinsiyetine bakacağım."

Beomgyu'nun bebeği Doktor'un dediği gibi, beklendiğinden de sağlıklıymış. Beomgyu o kadar mutluydu ki.

" evet bay choi, bebeğinizin cinsiyeti belli oldu. Sizin dünyalar güzelleri kız ikizlerini var! "

" i-ikizm-mi? "

" evet bay choi, tebrik ederim! "

" b-bu çok güzel bir haber. Teşekkür ederim doktor hanım. "

Beomgyu kız bebeğinin olacağını tahmin ediyordu. Ama ikiz bebek olacağı aklının ucundan bile geçmemişti. Şimdi tek isteği eve gidip yeonjun'a bu güzel haberi vermek.

" hadi taehyun daha hızlı sür! Bir an önce eve gitmek istiyorum. "

" yeonjun hyung seni nasıl becermişse, maşallah ikiz kkk. "

" taehyun! Yarın kai'yide görücez bakalım. "

"Tamam tamam sustum"

Taegyu 15 dakika içinde evde olmuşlardı. Beomgyu kai'nin yanına gidip oturmuştu. İkisininde karnı şiştiği için çok tatlı duruyorlardı.

" meleğim, artık söylesen diyorum?"
(Yeonjun)

" evet hyung hadi! "
(Hyuka)

" peki o zaman yeonjun,  kızımız olacak! "
(Beomgyu)

" kızımız mı olacak? Bu çok ama çok güzel bir şey meleğim. "
(Yeonjun)

" ama. "
(Beomgyu)

" ama ne hyung? "
(Hyuka)

" ikiz kızlarımız olucak sevgilim!"
(Beomgyu)

Yeonjun tam ayağa kalkacakken birden bayıldı. Ah bu yeonjun.

.
.
.
.
.
.

•:•.•:•.•:•:•:•:•:•:•:•☾☼☽•:•.•:•.

VALLA BEN BİŞEY BİLMİOM

İKİZ??????

YEONJUN+BEOMGYU=İKİZ

MAŞALLAH

I Know I Love You  //  Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin