(YAZARIN ANLATIMIYLA)
Yeonjun sürekli kendini kızıyordu. Kendine vurup duruyordu. Soobin'e inanmaması gerekirdi. Neden inanmıştı ki. Sırf onun yüzünden. Sevdiği adama zarar vermişti. Ve bir çocuğu olacaktı, belkide bir kızı . Umarım çocuğuna bir zarar gelmemiştir. Umarım oda babası gibi güçlü olup hayatta kalmayı başarabilir.
Beomgyu küçüklüğünden beri Ailesiz yaşıyordu. Onları trafik kazasında kaybetmişti. Tek varlığı yeonjun'du ve eğer hayatta kalmayı başarabilirse çocuğuda onun tek varlığı olacaktı
Yeonjun üzgün bir şekilde doktoru bekliyordu. Yarım saatir beomgyu ve bebeği o odanın içindelerdi. Doktor odadan çıkıp " choi yeonjun " diye Bağırınca daldığı yerden hızla kalkıp Doktorun yanına gitti.
- " b-buyrun benim "
- " beomgyu beyin sevgilisi olmalısınız, hasta uyanır uyanmaz isminizi sayıkladı. "
- " o iyi mi doktor bey? "
- " evet beomgyu bey gayet iyi yanlız size kötü bir haberim var. "
- " n-ne ne haberi? "
- " beomgyu bey hamileymiş ve 5 haftalık bir kızınız vardı. Ancak bebeğiniz bunca şeye katlanamayıp, daha dünyaya gelmeden gitti. Biliyorum bunu söylemek benim içinde zor fakat lütfen beomgyu beye fazla yüklenmeyin biz ölü bebeği karnından aldık. Çok üzgünüm yeonjun bey. "
Yeonjun'un yüreği yanıyordu. Kendi evladını öldürmüştü. Kendi evladının katili olmuştu. Bunu nasıö yapabildi daha o günahsız yavruya. Yeonjun beomgyu'nun odasına girdiğinde beomgyu ağlıyordu, sadece ağlıyordu.
- " y-yeonjun kızımız ölmüş. "
- " özür dilerim. Ben, ben çok özür dilerim. Ona inanmamam gerekirdi. Ben bir katilim kendi evladını öldüren bir babayım. Beomgyu nolur affet beni, söz veriyorum sana, çok mutlu olacağiz kızımız min-ji bizi hep izleyecek. Biz onun babalarıyız. "
- " ben seni affettim, hep ederim. Senin suçun yok meleğim. Evet min-ji bizi hep izleyecek biz onun babasıyız. Yeonjun ben çok üzülüyorum. Ben, ben çok mutluydum. Sen akşam eve gelince ben sana gösterip baba oluyosun diyecektim. İkimizde sevinçten ağlayacaktık. Ama olmadı yeonjun. Benim bebeğim beni seni bizi bırakıp gitti.
- " sana söz veriyorum. Çok mutlu bir aile olacağiz. Onun mezarına gidip onunla konuşacağız. Tamamı meleğim? "
- " mutlu olalım sadece biz olalım yeonjun, sadece biz olalım. "
(YAZARIN ANLATIMIYLA)
Beomgyu birkaç gün sonra taburcu olmuştu. İkisinin de acısı çok büyüktü. Ama onlar mutlu olmaya söz verdiler. 1 ay sonra kızları min-ji'ye çok güzel bir mezar yaptırmışlardı. Her gün gelip ağlıyorlardı. Ama işte hayat böyledir. Bir anda çok mutlu olursun ama o mutluluğun bir anda söner. Ama sen hala mutlu kalmaya çalışırsın. İşte ikiside öyleydi. Sadece bir birleri için yaşamayı öğrendiler. Yeonjun kızına bir şarkı yazdı. "Kızımız olacaktı"
- " babacım bak biz geldik bugün hava çok güzel. Keşke sen de bizimle olsan beraber dondurma yer, babanı kızdırırdık. Ama biz mutluyuz kızım. Sende mutlu ol olurmu? Babaların seni çok seviyor. Ha bu arada deden ve anneannene selam söyle olurmu? "- " affet beni kızım. Lütfen affet babanı söz veriyorum çok mutlu olacağiz. Artık üzülmek diye bir şey yok kızım. Seni çok seviyoruz kendine iyi bak. "
- " gidelim mi sevgilim? "
- " gidelim sevgilim. "
Ch0i.gyu : kızımız olacaktı...
@chwye0n1.837 beğenme 0 yorum
*bu gönderi yorumlara kapatılmıştır. *
Merak etmeyin final çok güzel olacak, ayrıca HAYALET OKUYUCULAR BENİ ÜZÜYOR. ama neyse ay şarkıyı mutlaka dinleyin. Çok güzel bir şarkı.
BU ARADA BEOMJUN ETİKETİNDE 5. SIRADAYIZ ÇOK TEŞEKKÜRLER ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Know I Love You // Yeongyu
FanfictionBeomgyu, sevgilisi olan yeonjun'dan hoşlanmaya başlar...