Yeonjun bayıldıktan sonra çok değil bir 5-6 saat sonra anca kendine gelebildi.
" Yeonjun-ah hadi kalk artık! "
(Beomgyu)" Ne ölmesi kardeşim bayılılmışım amk. "
(Yeonjun)" Hyung, doktor kendi haline bırakın dedi. "
(Taehyun)Yeonjun uyandığı zaman afallamıştı. Birkaç dakika içinde sonunda kendine gelmeyi başarmıştı. Aldığı haber onu en mutlu insan yapmıştı. O bir bebek beklerken ikiz bebeklerinin olucağını öğrendi. Hepimiz biliyoruz ki yeonjun çok güzel bir baba..
" yeonjun iyisin değilmi sevgilim?"
" o kadar iyiyim ki, hiç bu kadar iyi olmadım Gyu-ah~."
" Her neyse, yarın kai'yi kontrole götüreceksin. Saat zaten geç oldu hadi gel uyuyalım. Aman dikkât etde yarın da hastanede bayılma kkk. "
" Gyu-ah! Hadi ama bebeğim. Biraz yaramazlık yapsak? "
" Benim azgın sevgilim, karnımda bir bebek var hani. "
Beomgyu'nun karnına eğilerek
" Hele siz bir doğun bakalım. "
" Jun-ah! Kkk cidden komiksin. "
" Neyse hadi yatalım, seni seviyorum meleğim. "
" bende seni seviyorum sevgılım. "
İkili birbirine iyi geceler diledikten sonra, uyumaya başladılar. Fakat beom uyuyamamıştı, içinde kötü bir his vardı. Bu kötü his kendisi için değil, yeonjun ve kai içindi. Neden böyle hissediyordu ki? Umarım bişey olmaz. Beomgyu bu düşüncelerden uzaklaşıp, sevgilisine kocaman sarılıp o da uyumaya başladı.
( Yarın.)
" yeonjun kalk hadi! "
" ya gyu-ah beş dakika daha lütfen~"
" Bende diyodum ki seninle yaramazlık mı yap-"
" KİM UYUYOMUŞ CANIM! BEN BURADAYIM BAK. "
" demek isterdim ama, bugün sevgili hyuka'yı hastaneye götüreceksin ya hani yeonjun? "
" Sen kaç beomgyu elbet o çocuklar doğacak. O zaman benden asla kaçışın olmayacak. "
" Peki sevgilim, hadi sen git hazırlan hyuka seni bekliyor. "
Yeonjun, beomgyu odadan çıktıktan sonra üstünü giyinmeye başlamıştı. Bugün biraz başı ağrıyordu ama iyiydi yinede.
...
" hyuka hadi gidelim bakalım. "
" oh, günaydın hyung! "
" Sanada günaydın kai-ah! "
Yeonkai beraber evden çıkıp arabaya doğru yol aldılar. Evden çıkmadan önce Beomjun kısa da olsa birbirlerinin dudaklarına kapanmışlardı. Bu yeonjun'a gerçekten iyi gelmişti.
Yeonjun arabayı çalıştırıp, sürmeye başladı. Ne kadar dikkatli sürmeye çalışsada, arada sırada araba sarsılıyordu.
" Hyung, sen ıyımısın? "
" Ah evet, iyiyim sadece biraz başım ağrıyor o kadar. "
" eğer süremez gibi olursan, söyle bana bir taksiye atlar giderim. "
" yok hyuka iyiyim ben. "
" peki hyung. "
Yeonjun ne kadar iyi olmasada kai'ye iyi olduğunu söylemişti. Onu bu halde tek başına bırakamazdı nede olsa. Yeonjun farketmeden hızlanıyordu. Kai ise tedirgin bir şekilde yeonjun'a bakıyordu. Tek umduğu şey hyunguna ve bebeğine bişey olmamasıydı.
" yeonjun hyung, sencede biraz hızlı değilmiyiz? "
" hayır kai 200 ile gidiyorum sadece. "
" Ama hyun- HYUNG DİKKAT ET! "
Bunlar o tıra çarpmadan önceki son konuşmalarıydı...
.
.
.
.
.
...İ WRİTE YOU IN ÖYLE HEART ' a destek vermeyi unutmayın 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Know I Love You // Yeongyu
FanfictionBeomgyu, sevgilisi olan yeonjun'dan hoşlanmaya başlar...