- " b-babamı oluyoruz? B-beomgyu ciddisin değil mi? "
(Yeonjun)- " ciddiyim yeonjun çocuğumuz olacak. "
(Beomgyu)- " OHHH AMCA OLUYOZ TAE! "
(hyuka)- " hayırlı olsun hyung! "
(Taehyun)- " min-ji'nin bir kardeşi olacak. Eğer benim kızım şu an yanımızda olsaydı eminim ki o da çok mutlu olurdu. Özür dileriz kızım. Sana iyi babalar olamadık. "
(Yeonjun)- " yeonjun yalvarırım böyle deme. Söz verdik kızımıza, biz mutlu olucağız. Kızımız da mutlu olacak. Biz bir aileyiz bak artık koskocaman 7 kişilik bir aile olduk. Ben Ailesiz büyüdüm yeonjun. Ve sen benim tek kişilik ailem oldun sen olmasan belki ben hala yapayalnız bir şekilde hayatıma devam edecektim. Teşekkürler yeonjun bana böyle güzel duyguları yaşattığın için.
Beomgyu karnındaki bebek yüzünden bugün biraz duygusaldı. Yeonjun ona hayatının en güzel anlarını yaşatıyordu. Beomgyu duygusallığı yüzünden ağlamaya başlamıştı. Üçü beraber aynı anda beomgyu'ya sarılmıştı. Yeonjun beomgyu'nun önüne geçip önce gözyaşlarını silmiş daha sonra dolgun ve kiraz rengi olan dudaklarına narin ve aşk dolu bir öpücük kondurmuştu.
- " asıl ben teşekkür ederim meleğim. Beni doğruya yönlendirdiğin için. Beni her ne olursa olsun sevdiğin için. Herşy için çok teşekkür ederim meleğim. Seni sevmek hayatımda yaptığım en doğru şey. Bana söz ver şimdi her zaman yanımda olacaksın bende herzman senin yanında olacağım. Choi sözümü? "
- " choi sözü. "
Taehyun ve kai'de onlar ile beraber duygusallaşmıştılar. Huening kai geçmişte bir hata yapmiş olsada herşeye rağmen doğru yolu bulmuştu.
- " ahh hyunglarım lütfen bakın bizde ağlayacağız. "
(Hyuka)- " evet hyunglarım biz bir aileyiz. Ve ailemize bir kural koyuyo-"
(Taehyun)- " öğğk"
(Hyuka)- " hyuka iyi misin?! "
(Yeonjun)- " şey hyung biraz midem bulanı-"
(Hyuka)- " hastaneye gidelim mi bebeğim? "
(Taehyun)- " y-yok herhalde yediğim birşey dokundu. "
(Hyuka)- " umarım bir şeyin yoktur kai-ah."
(Beomgyu)- " biz eve gidelim artık hyung. Hem Hyuka'da dinlenir biraz. "
( taehyun)- " sizi bırakayımmı? "
(Yeonjun)- " yok hyung teşekkürler. Hem biraz hava da alırız."
(Taehyun)- " peki çocuklar dikkat edin. "
(Beomgyu)Tyunning evden çıktıktan sonra çiftimiz yanlız kalmıştı. Beomgyu'nun burnu ve yanakları kıpkırmızı olmuştu. Çok fazla tatlı ve masum gözüküyordu. Yeonjun beomgyu'nun az da olsa iyi hissetmesi için dudağına uzun bir öpücük kondurmuştu. Bu da beomgyu'nun gerçekten hoşuna gitmişti.
- " choi beomgyu sana söz veriyorum hayatımın sonuna kadar, yaşadığım her salise senin yanında olacağım tam burda. (Kalbini gösterir.) "
- " choi Yeonjun bende sana söz veriyorum her ne olursa olsun hep seninleyim bebeğim. Bu sefer bebeğimize bişey olmasına izin vermeyelim olurmu? "
- " choi sözü. "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.✧ ▬▭▬ ▬▭▬ ✦✧✦ ▬▭▬ ▬▭▬ ✧
Selamın aleykümmm. Nasılsınızzz? Özledim sizi kitap 1bin oldu çok teşekkür ederim hepinizi ayrı ayrı çooook seviyorum 🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Know I Love You // Yeongyu
FanfictionBeomgyu, sevgilisi olan yeonjun'dan hoşlanmaya başlar...