01.02

584 37 123
                                    

(YAZARIN ANLATIMIYLA)

Yeonjun, beomgyu ve huening kai mesajdaki konuma gelmişlerdi. Huening kai her seferinde özrünü dile getiriyordu. Beomgyu ve yeonjun ise her seferinde sorun olmadığını onunda ailelerinden bir parçaları olduğunu söylüyordu.

Aslında plan yapmalarına gerek yoktu. Beomgyu zaten soobin ile konuşmuştu. Fakat sadece soobin 'ı dövmek ile yetinmeyeceklerdi. Onu öldüreceklerdi. Söz verdikleri gibi...

- " hyung eminmisin? Öldürmek falan diyorsun. Ya hapise girersen? "

- " kai o adam yüzünden yaşamadığım olay kalmadı hadi herşeyi geçtim. O adam yüzünden benim kızım öldü. Eminim ki bana hak verecekler. Hem zaten  mahkemeye falan çıkacağımı nerden çıkardın? "

- " bilmiyorum hyung, her neyse bir an önce şu işi bitirip, senin asıl işine dönelim. "

- " benim işim mi? Benim ne işim varmış? "

- " ya hyung sen demedinmi beomgyu'ya evlenme teklifi edicem diye ona işte. "

- " ha aynen o iş kolay soobin işi bir bitsin de"

- " tamam hyung "


(YAZARIN ANLATIMIYLA)

(2 SAAT SONRA)

Soobin beomgyu'nun attığı konuma gelmişti. Burası bir depoyu andırıyordu. Az da olsa korkmuştu. Ama tüm cesaretini toplayıp kapıdan içeri girdi.

- " beomgyu! Yeonjun! "

- " vay vay vay kimler de gelmiş? Hoşgeldin soobin. "

- " k-kai senin burada ne işin va-"

- " YAKALAYIN! "

Aniden gelen emir ile bir kaç adam soobin'i tutup bir sandalyeye bağlamıştı. Soobin çok korkuyordu. Aynı zamanda kai'nin nasıl burada olduğunu sorguluyordu.

( CHOİ YEONJUN'UN ANLATIMIYLA)

Demek buraya gelebilmiş. Hayret yanında bir kadın yada bir erkek yok belliki birisi ile sevişememiş, yazık. Huening'in ani emri ile soobin bir sandalyeye bağlanmıştı. Beomgyu'um yanımda belli etmesede korkuyordu.

- " merhaba choi soobin " (yeonjun)

- " merhaba soobin-sshi " ( beomgyu)

- " yeonjun, beomgyu ne oluyor?! "
( soobin)

- " biliyor musun soobin ben senin yüzünden kızımı kaybettim. Daha dünyaya gelemeden ben, ben baba olacaktım AMA SEN, SENİN YÜZÜNDEN BENİM KIZIM MELEK OLDU. ŞİMDİ SENİ BUGÜN BURADA CEHENNEME YOLLAYACAĞIZ. "
(Yeonjun)

I Know I Love You  //  Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin