( Yaklaşık 1 yıl sonra.)
Tam bir yıl geçmişti. İki hamile anne bebeklerini sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmişti. Beomjun'un ikiz kızları ve tyunning'in oğlu hep beraber mutlu bir şekilde yaşıyorlardı.
Arada sırada üçü beraber daha minik olmalarına rağmen şimdiden sataşıyorlardı. Fakat o halleri o kadar tatlıydı ki.
Bu halleri Dünyalara bedeldi..
8 kişilik koskocaman bir aile olmuşlardı. Tabii Min-ji'miz de dahil.
Bu geçen tam bir yıl boyunca o kadar çok eğlenceli vakit geçirmişlerdi. Özellikle de Huening ve Beomgyu'nun tatlış hamilelikleri. Hamilelik dönemleri boyunca geçirdikleri bu günler eğlenceli bir o kadar da yorgun geçmişti. Ama sorarsanız en çok eğlenceli geçmişti bu günleri..
Bu bir yıl onlara o kadar çok şey katmıştı ki. Daha doğrusu şu koskocaman yıllar içinde yaşamadıkları olay kalmadı. Olaylar nasıl başladı ve nasıl bitti.
Aslına bakarsanız herşey o gün Beomgyu'nun Yeonjun' a mesaj atması ile başladı. Daha sonra ise bir sürü olay yaşadılar. Kendi eski sevgilisini öldürdü Yeonjun. Bunu ise Taehyun sayesinde yaptı.
Taehyun ve Huening'in tanışıo sevgili olmaları zaten çok ayrı bir durum. Ama sonunda yine hep beraberlerdi.
Yeonjun şu anda Dünya'nın en şanslı insanlarından birisi olabilirdi. Çünkü arkasında koskocaman bir ailesi vardı artık.
Ne yaparsanız yapın ne ederseniz edin, bu dünyada her zaman sizinle olacak tek kişiler ailenizdir. Onların kıymetini bilin Beomgyu gibi..
Ama en önemlisi önce kendinizin kıymetini bilin.
Çünkü sizler çok özel insanlarsınız aynı Kendiniz gibi..
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
Her güzel şeyin bir sonu vardır.
Bu hikayede burada sona erdi:))
Sonda size bir mesaj vermek istedim aslına bakarsanız. Her ne olursa olsun kendinizi sevin dostlar. Siz çok kıymetlisiniz. Sizleri seviyorum diğer hikâyelerde görüşmek dileğim ile ✌🏻❤
Bu arada ı write you ın my heart'a destek vermeyi unutmayın seviyorum sizii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Know I Love You // Yeongyu
FanfictionBeomgyu, sevgilisi olan yeonjun'dan hoşlanmaya başlar...