01:06

424 30 86
                                    

Çiftinizin düğünü çok eğlenceli ayrıca da huzurlu bitmişti. İkiside az da olsa sarhoşlardı. Yeonjun ve beomgyu birbirleri için yaratılmış iki ayrı insandı. Bu iki insanı bşr araya getiren ise yaptıkları bir yanlıştı (?) düğün sonrası zar zor eve gelen çiftimiz doğruca yatak odalarına gitmişlerdi.

- " mmh beom, çıkar şu üstünü bebeğim. "

- " sen çıkarsan olurmu? Ben çok yorgunum da. "

- " seve seve. "

Yeonjun sırıtarak beomgyu'nun üstünü çıkarmaya başladı. Yeonjun'un en sevdiği şey beomgyu'nun o eşsiz vücuduydu. Bugün tekrar o güzel vücuda sahip olacaktı yeonjun.

- " vücudun çok güzel gyu-ah "

- " o zaman bir de senin vücudunu görelim jun-ah "

Beomgyu, yeonjun'un üstünü çıkarmaya başladı. Yeonjun yavaştan inliyordu. Bu da beomgyu'nun hoşuna gidiyordu.

- " hmm sanırım birisi semelikten vaz geçmiş? "

- " öylemi? "

Yeonjun beomgyu' yu duvar ile arasına almış o güzel dudaklarına bakıyordu. İkiside çıplaktı. Yeonjun beomgyu'nun dudaklarına yapışmıştı. Beomgyu ise anında karşılık vermişti, yeonjun beomgyu'yu yatağa taşımıştı. Çekmeceden bir adet kelepçe alıp beomgyu'yu yatağa bağlamıştı. ( Evet yeonjun'un kelepçe fantezisi var. )

- " günah gecesi başlasın o zaman."

- " başlasin jun-ah "

İkili derin bir şekilde öpüşüyorlardı. Yeonjun haz alamamış olacak ki beomgyu'nun boynuna yönelmişti. Beomgyu her saniye daha da çok inliyordu. Yeonjun beomgyu'nun boynundan penisine doğru ıslak bir yol çizdi. Beomgyu'nun penisinin üzerine küçük küçük öpücükler kon duruyordu. Beomgyu zevkin doruklarındaydı. Yeonjun beomgyu'ya sakso çekmeye başlayınca çok geçmeden ağzına sıvısını bırakmıştı.

- " mhh sıvın ne kadar da tatlı bebeğim. "

- " ahmm y-yeonjun artık içime gir."

- " efendim? "

- " şu lanet olası sikini içime sok artık choi yeonjun! "

- " bakıyorum da birileri çok istekli hm? "

- " yeonjun yalvararım çok ihtiyacım var n'olur. "

- " seve seve o deliğini becereceğim."

Yeonjun yavaş yavaş beomgyu'nun içine girmeye başlamıştı. Beomgyu sadece deli gibi inlemek ile yetiniyordu. Ne kadar da acı çekse de biraz sonra zevk alacağını biliyordu.

- " ahmm yeonjun-ah a-acıyor. "

- "  kes sesini bebeğim, birazdan sadece zevk alacaksın. "

Beomgyu kalçasına yediği tokat ile adeta çığlık atmıştı. Yeonjun penisinin tümünü beomgyu'nun içine itmiştir. Tüm odada sadece ikilinin inlemeleri vardı.

- " ahmm yeonjun lanet olsun hızlann"

- " emredersiniz. "

Yeonjun deli gibi hızla gel-git yapıyordu. Bir an için beomgyu deliğinin yırtıldığını sansada bunun olmadığını anlamıştı. İkili şu an zevk'in doruklarındaydı.

- " mhh babacığım lolipop istiyorum. "

- " o zaman babacık sana istediğini versin değilmi? "

- " Evet babacığım yoksa asla uslu bir oğlan olmayacağım. "

Yeonjun beomgyu'nun içinden çıkmıştı. Beomgyu yeonjun'un penisinin ucunu yalıyordu. Bu yeonjun'u oldukça tahrik ediyordu. Yeonjun beomgyu'nun saçlarından tutup penisine bastırmıştı. Beomgyu boğazında hissettiği penis ile gözleri dolup geri çekilmek istesede bundan ayrı bir zevk alıyordu. Yeonjun penisini beomgyu'nun ağzından çekmiş tekrar içine girmişti.

- " ahhh yeonjun "

- " sus gyu-ah sadece itaat et. "

Yeonjun tekrar hızlı bir şekilde gel-git yapıyordu. Beomgyu'nun vücuduna sahip olduğu için kendini şanslı hissediyordu. Yeonjun boşalmak üzereydi.

- " dur içimden çikma. "

- " neden? "

- " içime boşal ve öyle çık sıvını içimde hissetmek istiyorum. "

Yeonjun beomgyu'nun dediği gibi yapmış içine boşalıp çıkmıştı. İkili beraber duş alıp sadece boxer giyip beraber uyunuştular..

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

. BUNLAR YİNE KORUNMADILAR?

. SPOİ VERDİM SANIRIM?

. OLSUN?

. SİZİ SEVİYORUM?

. ♡


 ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Know I Love You  //  Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin