Możecie jeszcze zadawać pytania jakby co.
A = Autorka
MJ=Mama Jisunga
TJ=Tata Jisunga
MM=Mama Minho
TM=Tata MinhoJisung
Co byś zrobił jakby Minho Cię zdradził?
Jisung: Nie wytrzymałbym. Za bardzo go kocham żeby tego nie przeżywać.
Myślisz że Minho dalej kocha Yeji?
Jisung: Widzę że mu na mnie zależy i nie zrobiłby mi tego. Szczególnie że akcja z tego co mówił mi Minho rozwija się bardzo ciekawie.
Zaprosisz mnie kiedyś na sernik?
Jisung: Na randki tylko z Minho ale jeśli po przyjacielsku to jasne^^
Którego z kotów Minho lubisz najbardziej?
Jisung: Kocham je wszystkie ale jeśli miałbym wybierać to chyba Dori
Myślisz że mama Minho nie będzie miała nic przeciwko waszemu związkowi?
Jisung: Nie wiem. Lubię ją i wygląda jakby ona mnie też ale nie wiem.
Nosisz ubrania, które robi twój ojciec?
Jisung: Mój ojciec nie robi ubrań tylko je projektuje* Ale tak, noszę bo są wygodne.
Zastanawiałeś się co by było gdybyś nie uciekł wtedy z domu?
Jisung: Bardzo często o tym myślę. Mógłbym nie poznać Minho ani nikogo...
Minho
Odsprzedasz koty?
Minho: Co to za pytanie w ogóle? Oczywiście że nie.
Co byś zrobił jakbyś się dowiedział że Jisung nie żyje?
Minho: ... Możemy pominąć to pytanie?
A: niestety nie
Minho: Nie zniósłbym tego. Straciłem już jedną ważną dla mnie osobę i gdyby stało się tak też z Jisungiem nie wytrzymałbym.Co pomyślałeś kiedy pierwszy raz wpadłeś na Jisunga?
Minho: Jeśli chodzi o to jak jeszcze go nie zobaczyłem to myślałem że to jakiś dzieciak.
Shipujesz hyuniny, prawda?
Wiesz co się stało na ich spotkaniu?Minho: Kto ich nie shipuje?
A: Ty tu odpowiadasz, a nie pytasz.
Minho: Shipuję i wiem. Hyunjin mi wszystko opowiedział.Polecasz jakiś fajny serial?
Minho: Co do seriali nie jestem jakimś ekspertem ale mogę polecić Lovestruck In The City na Netflixie
CZYTASZ
✔︎ Why me? | minsung
FanfictionO Jisungu który przez całe swoje życie był zamknięty w czterech ścianach. I o Minho który pewnego dnia poznaje go wbiegając w niego przypadkowo. Czy zaczną się dogadywać po tym jak jeden z nich zacznie pisać do drugiego anonimowo? Czy ten drugi do...