Wracamy do minsungów ✌🏾
nic mi sie nie chce help
--------------------------------------------------
???
witaj
jak coś to ja, Minhoskąd masz mój numer?
skąd mam wiedzieć że to naprawdę ty?z kątowni
a kim niby miałbym być? 🙄dobra, czego chcesz?
spotkać się
nudzi mi się, a nie mam z kim się spotkać więc pytam ciebiewiem przecież
nie wysłano, skasowano
jeszcze się pytasz?
nie wysłano, skasowano
czemu nie?okej, gdzie możesz się spotkać?
nie wiem, zależy jak tobie pasuje
może w parku?
tym niedaleko szkołyokej, dla mnie spoko
o której godzinie?teraz?
znaczy jeśli nie możesz to rozumiemdaj mi tylko chwilę żebym się przyszykował, okej?
jasne
to do zobaczenia ^^
pa
Odrazu wstałem z krzesła przy biurku i pobiegłem do mamy. Co prawda najpierw musiałem jej zapytać o pozwolenie ale pewnie by się zgodziła.
- Mamo! - Krzyknąłem czekając aż odpowie żeby wiedzieć gdzie jest. Zaraz usłyszałem jej krzyk z salonu. Jak zwykle po skończonej pracy siedziała na kanapie i oglądała jakiś serial dokumentalny. Podszedłem do niej i usiadłem na kanapie obok. - Mogę iść się spotkać z przyjacielem z klasy prawda?
- Z kim? - Zapytała chyba zdziwiona moim nagłym pytaniem.
- Z Minho... Nie znasz go. - Powiedziałem ciszej.
- No okej, tylko zadzwoń do mnie jak już z nim będziesz, dobrze? - Uśmiechnąłem się do niej i wstałem żeby pójść się przyszykować. Sam fakt że Minho zaprosił mnie na spotkanie był bardzo szokujący. Nie spodziewałbym się tego, jednak po tym jak napisał do mnie że napisze do Felixa o numer mogłem się spodziewać że napisze właśnie do mnie. Tylko chwila. Jak on mnie nazwał? Musiałem aż sprawdzić więc wziąłem telefon do ręki i przewinąłem do góry.
meanhoe:
znaczy
moge napisac do Felixa żeby podał mi numer do mojego obiektu westchnień, ale to by było trochę dziwne
praktycznie go nie znam i tak nagle chciałbym się z nim spotkać?Obiekt westchnień? Czyli ja też mu się podobam? Czuję się jak wyjęty z jakieś książki. Wszystko prowadzi w tym kierunku... Dobrego zakończenia? Może jeszcze Minho wie że jestem jedną i tą samą osobą? I specjalnie mnie podpuszcza...? Nie, może jednak u mnie tak nie będzie? Odłożyłem telefon i podszedłem do szafy żeby wybrać jakieś ubrania. Nie mogłem wyglądać źle.
ㅋㅋㅋㅋTime Skipㅋㅋㅋㅋ
Kiedy już byłem gotowy spakowałem do torby kilka rzeczy i żegnając się z mamą ostatni raz wyszedłem z domu. Napisałem oczywiście Minho jak byłem ubrany żeby wiedział. Na głowie miałem brązową czapkę. Co do ciuchów postawiłem na białą bluzkę i jakieś czarne jeansy. Na twarzy miałem oczywiście białą maskę. Zawsze na wszelki wypadek lepiej być przygotowanym. Ostatni raz spojrzałem w telefon kiedy znalazłem się w parku. Poszedłem w miejsce, gdzie byłem z nim umówiony i usiadłem na ławce.
CZYTASZ
✔︎ Why me? | minsung
FanfictionO Jisungu który przez całe swoje życie był zamknięty w czterech ścianach. I o Minho który pewnego dnia poznaje go wbiegając w niego przypadkowo. Czy zaczną się dogadywać po tym jak jeden z nich zacznie pisać do drugiego anonimowo? Czy ten drugi do...