Stresowałem się pierwszym dniem szkoły, który przyszedł nie wiarygodnie szybko. Stresowałem się że Minho mnie rozpozna, że nie będę mieć przyjaciół albo że będę wyśmiewany i nielubiany.
Martwiłem się że kiedy tam przyjdę wszyscy będą wiedzieć kim jestem przez to kim są moi rodzice i będą myśleć że próbuję zwrócić na siebie uwagę.
- Jisungie, wstawaj. - Usłyszałem głos matki nad sobą. Otworzyłem oczy i popatrzyłem na nią chcą wybłagać jeszcze jeden dzień wolnego. - Już, wstawaj, musisz w końcu tam pójść. Sam chciałeś więc nie narzekaj.
Westchnąłem. Wstałem do siadu i popatrzyłem na nią jeszcze raz. - Gdzie położyłaś mundurek, która jest godzina i kiedy będzie Hyunjin? - Otarłem piąstkami oczy.
- Jest 6.30, mundurek masz na drzwiczkach szafy - Wskazała w tamtym kierunku. - A Hyunjin powinien tu być za około godzinę.
- Okej, dzięki. - Powiedziałem wstając tym samym dając jej do zrozumienia żeby wyszła.
Wziąłem ze sobą mundurek i poszedłem do łazienki żeby się ubrać i ogarnąć.
Wziąłem zimny prysznic i wyszedłem spod niego. Prawie się wywaliłem ale nic sobie z tego nie robiłem. Popatrzyłem w lustro kiedy założyłem już na siebie mundurek. Nie wyglądałem aż tak źle. Trzeba by tylko... Może zmienić fryzurę? Lepiej się przygotować. A może chłopak jednak mnie nie rozpozna?
Ale najpierw trzeba wymyć zęby.
Po wymyciu ich wziąłem do ręki prostownicę i zacząłem układać włosy tak żebym wyglądał chociaż trochę inaczej. Dalej wyglądałem jak wcześniej, oprócz włosów. Co innego miałem zrobić? Nie było nic takiego. Popatrzyłem w telefon i zauważyłem powiadomienie z instagrama. Automatycznie uśmiechnąłem się kiedy zobaczyłem ich treść i nadawcę.
Masz dwie nieodebrane wiadomości (2)
meanhoe:
miłego pierwszego dnia w szkole
może się spotkamy?Patrzyłem na te dwie wiadomości i nie myśląc polubiłem je. Dopiero chwilę później się opamiętałem i spanikowany szybko odserduszkowałem wiadomości. Miałem nadzieję że powiadomienie o tym do niego nie przyjdzie. Szczęście chyba jednak mi nie dopisywało bo zaraz dostałem kolejne wiadomości.
meanhoe:
czrmu usunąłeś polubienie?h@nj¡sun9:
myślałem że jesteś kimś innym, sorkameanhoe:
...
nie musiałeś ich usuwać.Przeczytałem to. Zaraz zobaczyłem że usunął ostatnią wiadomość. Zarumieniłem się i nie wiedząc co odpisać z powrotem polubiłem te dwie wiadomości.
h@nj¡sun9:
przeczytałem to lolmeanhoe:
nikt nie pytalh@nj¡sun9:
cie o zdaniemeanhoe:
oj sklej pierogah@nj¡sun9:
ktoś się rumieniiiiiNapisałem tak chociaż wiedziałem że sam teraz nie wyglądałem lepiej.
meanhoe:
spierdalaj
nawet nie wiem jak wyglądasz lolh@nj¡sun9:
nie licz na moje zdjęcia pedofilu jebany
CZYTASZ
✔︎ Why me? | minsung
FanfictionO Jisungu który przez całe swoje życie był zamknięty w czterech ścianach. I o Minho który pewnego dnia poznaje go wbiegając w niego przypadkowo. Czy zaczną się dogadywać po tym jak jeden z nich zacznie pisać do drugiego anonimowo? Czy ten drugi do...