witajcie po roku czekania moi drodzy 😋
~~~
Pov. Minho
jakiś debil:
👿👿👿
😋😋😋
💦💦💦
😔😔😔
🤷🤷🤷
💪💪💪
🥺🥺🥺
🐱🐱🐱
🤢🤢🤢
💔💔💔
💀💀💀
no kurwo odpisz mi
szmatooooooooo
boze cipo gupiaco za pojeb:
spierdalajjakiś debil:
no w koncu
o chuj ci chodzi
nic nie zrobilemco za pojeb:
juz ci kurwa wierze
daj mi spokojjakiś debil:
ALE CO JA ZNOWU ZROBILEMco za pojeb:
ty wiesz co xddjakiś debil:
no nie uwierzysz ale nie wiem.co za pojeb:
to sie domysl
nie pamietasz co dzisiaj jest?jakiś debil:
yyy
nie za bardzoco za pojeb:
no wlasnie
to se kurwa przypomnij i wtedy pogadamyjakiś debil:
boze Jisung ogar dupe
moze bys ruszyl dupe i drzwi otworzylco za pojeb:
w dupe mnie pocaluj nigdzie nei schodzejakiś debil:
to co ja mam kurwa zrobic wlamac ci sie do domuco za pojeb:
nwm wymysl cos moze zadzwon do tosciowej cwelujakiś debil:
ok~~~
Widząc odpowiedź chłopaka na moją wiadomość wywróciłem oczami i od razu wybrałem numer do jego rodzicielki. Nie chciałem jej przeszkadzać, ale z ich dwójki to ona prędzej otworzyłaby mi drzwi.
— Dzień dobry, przepraszam jeśli przeszkadzam, ale pański syn nie chce otworzyć mi drzwi. — Zacząłem od razu, nie chcąc owijać w bawełnę. Wiedziałem, że zaraz otworzą się przede mną drzwi, a ja będę mógł pójść spędzić czas ze swoim chłopakiem.
Od akcji z jego porwaniem minął już prawie rok. Byłem pewny, że to co się wydarzyło źle na niego wpłynie, jednak ku mojej uciesze nie było aż tak źle. Oczywiście zdarzały się momenty, w których bardziej się tym zamartwiał ale zawsze starałem się poprawić mu jakoś humor. Zdecydowanie też pomogła obecność jego mamy. Gdyby nie ona, to zapewne sam bym sobie nie poradził.
Po chwili mogłem usłyszeć jak połączenie się zakańcza, a drzwi przede mną się otwierają. Od razu uśmiechnąłem się na widok starszej kobiety i ukłoniłem się do niej przytulając ją po tym.
— Cieszę się, że jesteś Minho. — Uśmiechnęła się promiennie i odsunęła ode mnie. — Czemu Jisung nie chciał cię wpuścić? Coś się stało?
— Myśli, że zapomniałem o naszej rocznicy związku. — Wymamrotałem wchodząc do środka i ściągając powolnie swoje buty. Miałem na ramieniu torbę, w której trzymałem przygotowany prezent i inne przydatne rzeczy.
CZYTASZ
✔︎ Why me? | minsung
Fiksi PenggemarO Jisungu który przez całe swoje życie był zamknięty w czterech ścianach. I o Minho który pewnego dnia poznaje go wbiegając w niego przypadkowo. Czy zaczną się dogadywać po tym jak jeden z nich zacznie pisać do drugiego anonimowo? Czy ten drugi do...