{55}

682 34 16
                                    

miałam oznaczyć więc s00hyun_
trzymaj się♡

--------------------------------------------------

Cieszyłem się że był akurat piątek. Miałem plan, który chciałem wykonać po zajęciach. Mama sama o niczym nie wiedziała ale miałem nadzieję że jej się spodoba.

Po lekcjach razem z Felixem pojechaliśmy do supermarketu. Ochroniarz miał powiedzieć że były korki i zeszło nam dłużej.

Udaliśmy się na dział z farbami do włosów. Chciałem zrobić innym niespodziankę, a już dawno miałem ochotę je pofarbować.

Miałem problem z wybraniem koloru, więc wybrałem kilka, które mi się podobały i losowałem. Wypadło na niebieski. Rozjaśniacz nie był mi potrzebny więc kiedy tylko Felix wybrał farbę dla siebie udaliśmy się od razu do kasy. Zapłaciliśmy i udaliśmy się do mojego domu. Co prawda moja mama była jeszcze w pracy więc nie musieliśmy chować farby ale jednak na wszelki wypadek schowaliśmy je do plecaków.

ㅋㅋㅋㅋTime Skipㅋㅋㅋㅋ

Siedzieliśmy już w mojej łazience i rozpakowywaliśmy pudełka z farbami, które niestety pogniotły się trochę w plecakach. Nie zwracaliśmy na to uwagi i wyciągnęliśmy ich zawartość.

Co prawda lepszy efekt mógł wyjść naturalnie w salonie jednak nie mieliśmy czasu i pieniędzy. Lepszym pomysłem było kupienie farb i farbowanie w domu. Wlałem farbę do miseczki i założyłem rękawiczki na wszelki wypadek. Co prawda używałem pędzelka/szpatułki do nakładania farby na włosy ale wolałem być przygotowany.

Wymieszałem całą zawartość pudełka i zacząłem powoli nakładać farbę na pojedyncze pasma blondyna. Mówił że nie chciał całych włosów tylko końcówki więc tak też zrobiłem. A przynajmniej starałem się zrobić.

Już chwilę później chłopak stał nade mną i mieszał zawartość mojego pudełka z reklamówką na głowie. Nie wiedziałem po co mu ona ale jednak mu ją założyłem żeby nie pobrudził czoła. Czekałem niecierpliwie aż poczuję delikatne ciągnięcie za włosy.

Farbowałem całe włosy więc nie trwało to tak krótko. Po około 15 minutach siedzieliśmy w moim pokoju i przeglądaliśmy social media. Wziąłem do ręki pudełko i szybko przeczytałem instrukcję.

- Musimy to mieć na głowie przez następne 40 minut. - Oznajmiłem patrząc na chłopaka uśmiechającego się do telefonu. Ustawiłem stoper i wróciłem spojrzeniem na blondyna. - Z kim tam piszesz, hm? - Zaśmiałem się.

- Z kimś. - Westchnął, a jego uśmiech trochę opadł. Jednak zaraz znowu pojawił się na jego piegowatej buźce.

ㅋㅋㅋㅋTime Skipㅋㅋㅋㅋ

Skorzystałem z nieobecności moich rodziców i kazałem Felixowi wymyć i wysuszyć swoje włosy w mojej łazience, a sam wybrałem się do tej rodziców. Wymyłem i wysuszyłem włosy szybko po czym ruszyłem w kierunku mojego pokoju. Nie spodziewałem się że fryzura Felixa będzie wyglądać aż tak dobrze.

Poklepałem go po plecach. Chłopak znowu z kimś pisał. Domyślałem się z kim. - No to co? Idziesz do Changbina, hm? - Zapytałem na co chłopak zszokowany popatrzył na mnie.

- Skąd wiedziałeś?

- Człowieku to widać. - Zaśmiałem się i wyrwałem mu telefon z ręki. Pierwsze co zobaczyłem na po włączeniu ekranu to twarze Felixa i Changbina. To było zdjęcie, które starszy wstawił na Instagrama. Na prawdę musiało mu na tym zależeć. - Ciekawi mnie tylko dlaczego nie jesteście razem. Wyglądalibyście razem słodko. - Oddałem mu telefon.

✔︎ Why me? | minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz