8 Частина

231 13 1
                                    

Ви йшли хвилин 6-7 і пришли на поляну біля якої було озеро і покривало з шампанським і фруктами:

Ви йшли хвилин 6-7 і пришли на поляну біля якої було озеро і покривало з шампанським і фруктами:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

-Фред.. Це прекрасно!! Крикнула ти і побігла зразу до води.

Дівчина незамітила навіть покривало, вона думала лише про те щоб походити в воді.

Ти зразу зняла свої кроси і пішла в воду, Фред тим часом стояв біля води з боку тебе і контролював щоб все з тобо було добре.

-Візлі ти так і будеш стояти? Спитала ти в нього.

-я так, я нехочу свій костюм мочити, сказав він, але було вже пізно, ти вже почала його обливати краплями води.

-Пізно ти це сказав, сказала ти і побігла щоб Фред не дістав тебе.

Хоч і хлопець не зоті в мочитися, але все ж побіг за тобою в воду. Ви бігали в воді, брискалися. Ось ви майже повністю мокрі.

-хаха, Фред ти весь мокрий! Сміялася ти виходячи з води. Твоє волося було мокре, дівчина трохи хвилювалася щоб макіяж не сильно потік хоча його навіть капля води не зачипила.

-принцеса ти тако ж вся мокра, сказав він і пішов до простирадла і взявши на ньому два полотеньца підійшов до тебе і вкутав з голови по коліна.

-Фред.. Я шаурма! Сказала ти і почала дуже смішно ходити.

-хахахах! Сміявся Фред, ти була як капуста вкутана в полотенце.

Потім ви сіли на покривало, ви розмовляли, сміялися, згадували минуле. З арозмовави з Фредом ти забула про те що вже через якихось 10 годин ти будеш одной з пс. Дівчина відганяла такі думки, вона переживала що сім'я Візлі перестанет з нею спілкуватися, особено Фред...

-принцеса, нам пора додому, нехватало щоб ти захворіла, сказав Фред.

-я не захворію, сказала ти і чихнула.

-ха, точно не захворієш, сказав він і встав потім підняв тебе за руку. Ти вже йшла до машини, а хлопець тихо за допомогою палочки все прибрав і пішов до тебе.

Це був найкращий день в твоєму житті. Тобі було так комфортно з Фредом.. Він був такий рідний тобі.

Ось ви під'їхали до тебе додому, хлопець вийшов з машили і відкрив тобі двері.

-ну все, ми приїхали принцес, сказав він тобі.

Дівчина не витримала і поцілувала хлопця. Він був в шоці, бо явно цього не очківував. Але як недивно він продовжив поцілунок і затим пола свої руки Поліні на талію.

-дякую за цей вечір, сказала вона відриваючись від поцілунку, потім дівчина пішла до воріт дому й зникла за ними.

Хлопець був дуже щасливий, сам того не розуміючи. Він незнав чому йому так добре на душі від її поцілунку, хоча він не один раз цілував. Його наче ця дівчина манилв за собою. Довго не стоявши хлопець сів в машину і поїхав.

Ти зашла в дім, там стояли мама і тато.

-де ти була?? Сказала з порогу мама, по ній видно було що вона не на жах зла.

-гуляля, а що мені вже й гуляти не можна??? Сказала ти тимже самим тоном мамі.

-нехами матері! С ким ти була??? Кричав батько.

-це тебе не стосується! Сказала ти і швидко побігла в свою кімнату.

Дівчина дуже нервувала завжди після сварок з батьками. Вона розуміла що завтра буде те чого вона боялася в дитинстві.

*в дитинстві (тобі 5 років) *

-тютя Бела.. Сказала Поліна пцж'дходячи до неї.

-о! Зявилася, скільки тебе можна чекати?!!! Кричала вона.

-вибач... Я спішила як могла, сказала маленька 5 річна Поліна.

-ти будеш наказана!! Сказала вона і взмахнувши палочкой ти впала на підлогу. Твоє тіло охопила болюча біль, твоя тітка Белатриса Лейседж, вона завжди знущалася над тобою. В любій ситуації, але тоді тебе більш менш рятував старший брат Том.

Бела завжди боялася Тома, сама незнаючи чого. Він зажди тобі допомагав, а Драко був зажди проти тебе, але Том вас помирив і ви добре з того моменту спілкувались.

*теперішній час*

Коли дівчина згадала як вона мучалася і за своєї тітки її переклинювало. Дівчина відкинула погані думки і пішла в вану. Там вона пробула хвилин 10-15, потім пішла на ліжно і включила фільм "сумерки"

Дівчина продивилася його до 01:00. Дівчина коли продивилася на годинник, зразуж виключила і лягла спати...

Сестра Малфоя Where stories live. Discover now