Вийшовши з кабінету ти побачила Джорджа який ходить туди сюди не помічаючи вас.
-о! лише побачивши вас сказав він.
-Джордж ми підемо прогуляємось, все буде окей, сказав Фред.
-добре, сказав Джордж в пішов в противоположну сторону від нас.
-ну що ходімо до вашої гостиної? спитав Фред.
-мг,сказала я і роаила Фреда за собою.
Він мені всю дорогу розповідав про гру квідич, як це класно в неї грати, я вітер дує тобі в лице. Я йому так і не сказала що профі в цій грі і сама давно в команді квідича лише в слизерині. Мене покищо нікуди не беруть, хоча це й на краще менше метушні з цим.
Дійшовши до гостиної я сказала пароль "Дамболдор голубий" і нас пустило в середину я тихо подивилася чи ж хтось там і як виявилося гостина вся пуста.
Тому зі спокійною душею ми пішли до моєї кімнати зайшовши туди Фред почав все розглядати наче маленька дитина на цукерку
-що настільки мрачно? спитала я.
-ні.. Поліна це прекрасно! Навіть у нас з Джорджем кімната як вся твоя ванна! сказав Фред.
-та ну! Не може бути, сказала я.
- а то, у слизеренців все по богаче, не те що у грифіндорців, сказав Фрде.
-так все, оно сідай на кровать, а я піду в порядок себе приведу, сказала я і підійшла до шкафу, з відти я дістала свій повсякдений одяг .
Я підійшла до ваної і закривши за собою двері переодягнулася, та зробила зачіску уз макіяжем.
З волосям я не заморочувался лише запалила косички по бокам і закріпила їх неаедимками.
-все я готова, сказала я і вийшла з ваної кімнати.
Фред стояв в декількох метрів від мене, але вогонь в о'його очах я зразу ж розгледіла, цей запал.. Я завжди його впізнаю.
-так Фредерік Візлі що ви знову придумали? спитала я і схрестила руки.
-ну можемо ми ще пірати туалети, після асортименської вежі, сказав Фред.
-не погана ідея, сказала я.
-ура! сказав Фред і підбігши до мене ледве обіймами не задушив.
-Аа! Я не хочу помирати в обіймах! сказала я.
-хах, в моїх хоч назавжди помирай, сказав Фред і ми разом посміялисч.
-ти дуже гарно виглядаєш, сказав Фред
-дякую, сказала я.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Малфоя
AdventureЦя історія про дівчину. Її брат Драко Малфой,її внезаптно запрошують в хогвартс, там вона знайде багато знайомих, друзів, навіть хлопця. Але до цього вона ще найде собі багато проблем..