Всі учні почали збиратися, я сиділа на другій парті, а близнюки за мною ми обгоуовали що зараз має бути на уроці.
-я думаю що сьогодні ми будемо різні заклинаня вчити, сказав Джордж.
-а я думаю що будемо вчитися робити інший колір одягу або волосся, це ж так круто! сказав Фред.
-хлопці, а нічого що сьогодні ми будемо на трансфігурації дивитися свої страхи, сказала я.
-що? Тобто? спитав Фред.
-ну станем перед шкафом його відкриють, з відти зявиться наш страх, павук, жаба, клоун і все таке, сказала я.
-буде весело, сказав Фред.
-Полін, а чого ти боїся, бо я замічаю ти взягалі нічого не боїшся, навіть павуків яких боїться Рон, сказав Джордж.
-ей! Я все чую, почувся голос Рона з передньої парти.
-а то я про другого Рона, сказав Джордж.
-хаха, я навіть незнаю "ага точно незнаєш! За тобою всі пожирателі смерті ганяються і Володька, а ти переховуєшся тут, якщо хлопці дізнаються то нашій дружбі точно кінець" подумала я.
-Полі ти про що задумалася? спитав Фред.
-задумалася про те як я рада що познайомилася тоді з Джинні біля кафе, а потім і з вами, сказала я.
-ой, а ну не надо тут нюні розпускати! сказав Фред і подав мені цукерку зі своєї кишені, на їш тільки не нюнь, сказав хлопець.
-так і вправду, ми ж завжди поряд з тобою, не куди не дінимся, а в обіду тим паче не дамо, сказав Джордж.
Я мовчки сиділа і їла цукерку яку дав Фред та думала щож буде як вони все дізнаються, скандали? Сварки, чи може вони просто візьмуть і розірвять нашу дружбу, зная близнюків вони все зроблять аби врятувати свою сімю, а якщо я буду поруч то Волдеморт сім'ю Візлі просто так не залишить. Їм буде просто всім безпечно не спілкуватися із мною. Від моїх думок мене відірвав вчитель.
-доброго дня діти, сказав професор Люпин заходячи до кабінету.
-доброго, сказали ми хором з учнями.
Професор підійшов до свого стола та сів за нього, далі він нам розповідав про сьогоднішнє завдання, ми мали підійти до шафи і з відти вискочить наш страх, мені це не дуже сподобалося бо я сама незнаю що з відти на мене вистрибне, я ж нічого такого не боюся. Ми маємо цей страх знищити за допомогою заклинання
Дуже я пропадаю, за це дуже аибачаюся. Часу та думок по фф взагалі не має, але я постараюся частіше писати його 😑💋
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Малфоя
AdventureЦя історія про дівчину. Її брат Драко Малфой,її внезаптно запрошують в хогвартс, там вона знайде багато знайомих, друзів, навіть хлопця. Але до цього вона ще найде собі багато проблем..