-ути! Яка милашка, сказав Драок дивившись в фото апарат.
Я підбігла до хлопця і побаисала себе дуже гарною і милою. З заді підійшов Том я його налякалася, але на цей раз не чіпала. Ми побігли до всіх інших, бо сильно відстали.
Коли ми всі прийшли на місце побачили поле з квітами і щось типу бісетки.Сонце дуже сліпило в очі тому я трішки прижмурилася, хтось торкнувся мого плеча.
-все добре, спитала Ксюша.
-а так, сонце сильно сліпить, сказала я.
Хтось знову підійшов заді і надягнув окуляри, по запаху парфумів це був Том.
-о дякую, сказала я.
-нема защо, сказав той.
Ми з дівчатами йшли з переду, а хлопці заді, ми підійшли до половини поля де була тінь, тма ми і розклалися. Хлопці пішли по дрова, а ми з дівчатами розбирали продукти. Ми всі планували залишитися з ночівлю, ми взяли пару палаток, в кожній палаці по три людини.
-ну що поки хлопців немає може поговоримо, сказала Пенсі.
-про що? спитала Мая.
-ну як про що, про хлопців, коліться хто кому подобається, скзала Ксюша.
-мені подобається Драко, скзала Пенсі.
-що? Цей хорёк? спитала я.
-ну він крутий, смішний, та і гарний, скзала Пенсі, вона була дуже червона як помідора тому я закрила по цій темі свого рота.
-а мені Блейз.. сказала наче в хмарах літала Ксюша
-що?! вже в двох з Емою спитали ми.
-ну, а шо? Він хоробрий, добрий, сказала Ксюша.
-ну ну, ти з ним хоча б жила!? спитала Емма.
-заспокойся давай, скзала Пенсі.
-ладно, мені подобається Том, він такий сильний, сказала Емма.
-фу, дівчата в вас погані смаки, сказала я.
-ой, а ну роскажы в кого ти втюрилась, сто відсотків хтось з нашого факультету, сказала Пенсі.
-мені ніхто, сказала я.
-та ну! Полін 100 %тобі хтось подобається, сказала Мая.
-ой, а ти кого любиш? спитала я.
-мені подобається Тео, з ним весело, сказала Мая.
-класно дівчат, сказала я.
-а ну признавайся хто тобі подобається, сказала Ксюха.
-та ніхто, немає ще того суженого, сказала я.
Тут ми почули голоса хлопців і перевели тему.
Дуже коротка історія, вибачте, просто в мене не хватає часу щоб писати доволі довгу частину ✨🐰
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Малфоя
AventuraЦя історія про дівчину. Її брат Драко Малфой,її внезаптно запрошують в хогвартс, там вона знайде багато знайомих, друзів, навіть хлопця. Але до цього вона ще найде собі багато проблем..