11 Частина

197 12 0
                                    

Коли ви зашли в дім більшість вже прокинулись, лише Фред і Джордж пішли на гору, але навіщо хто його знає.

Міс Молі та містер Артрур швидко наготували вам стіл, а самі поїхали по своїм справам.

-давайте сьогодні кудись підемо, сказала Джинні.

-куди? На дворі жарко, сказав Рон впихаючи в себе булочку.

-Рон ти доїш, а потім говори, сказала ти йому.

Ви сиділи четвером, Рон, Джинні ти і Біл. Ти з Білом вже познайомилася поки була в домі Візлі.

-може підем в косий перевулок, я знаю дуже класне кафе, сказав Біл допиіаючи свою каву

-о так, давайте, тільки моїх непутящих братиків покличем, сказала Джинні.

-Джинні їш сиди, щас я їх покличу, сказала ти вставши за стола пошуршвлв в своїй піжамі і в милих тапочках.

Ти вже доходила до їх кімнати як почула їхню розмову і вирішила підслухати.

-Фред, а хто тобі подобається, спитав Джордж який лежав на кроваті, а Фред стояв і щось шукав в шкафу.

-а дочого тут це? Спитав той навіть не обернувшись.

-ну, мені стало цікаво, ти ж ніколи нк розповідає кого там втюрився, сказав Джордж.

-ну є одна, але я їй сто відсотків не подобаюсь, сказав він дістючи якусь коробку.

-це вона так сказала? Спитав Джордж.

-ні це я так сказав, вона така гарна, розумна, ще й доволі багатої сім'ї, а я , задрипаний хлопець, сказав Фред сівши на підлогу і потерши свої соні оченята.

-так може вона сама по собі добра і її гроші не цікавлять? Спитав Джо підходячи до брата.

-можливо.. Сказав той витягуючи щось з коробки.

-я впевнений що ви кохаєте друг друга, ти ж ніколи не відстпував от і зараз не відступає, добивався її, сказав Джордж присівщи на підлогу до брата.

-ти правий, я її обов'язково добюся, сказав Фред витягуючи якусь  мітлу чи щось схоже на неї.

-о! Це ж твоя стара мітла, а навіщо вона тобі? Спитав Джордж.

-мені потрібні деякі деталі з неї, сказав Фред.

Ти стояла і в тебе прокручувались його слова "вона така гарна, розумна, ще й доволі багатої  сім'ї, а я , задрипаний хлопець"  дівчина думала хто ж це може бути, невже Фред кохає не тебе. Лише ты про це подумала відкинула ці думки геть.

Сестра Малфоя Where stories live. Discover now