20 Частина

159 12 0
                                    

На ранок ти прокинулась друга, Емма вже встала.

-доброго ранку, сказала я тихим і соним голосом.

-доброго, давай там прокидацся бо через пів години нам потрібно виходити, а і так Камілу теж розбуди, бо я пробувала нічого не виходить, сказал Емма.

Я не довго думаючи застрибнула на кровать дівчини вона зразу ж прокинулась і просто не розуміла що відбувається.

-Привіт, нам скоро виходити тому вставай, сказала я.

-ти з глузду зїхала?? Чому так рано!? сказала дівчина.

-ну так вийшло, сказала я.

Вчора я не встигла розкласти свої речі в гардероб тому взяла з сумки свої речі які брала і пішла в вану, слава мерлену в нас вона була, бо я чула що у більшості немає їх і приходиться в общий душ ходити.

Там я переодягнулася, зробила легкий мейк,з зачіскою я вирішила не морочитись і просто зробила гульку і висунула в неї палочку свою, так просто і швидко.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я вийшла до дівчат вони вже були готові

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


Я вийшла до дівчат вони вже були готові.

-а ти чого не формі? спитала Емма

-так я тільки вчора приїхала, мені ще її не дали, сказала я.

-дівчата ходімте, а то запізнимся, сказал Каміла

Мыюи взяли книги і пішли на уроки. Хлопців ми неде не могли найти, та й часу толком не було тому ми пішли на перший урок зілля варіння з професором Снейпом. Я розімал що він міг мене викрити, абло гірше росказать де я.

Всі ці думки я відкинула в сторону ми з дівчатами йшли й обговорювали який бал, я толком нічого не зрозуміла.

-так стоп! Я що це за бал? В честь чого він? спитала я.

-ти що незнаєш? Це ж бала трьох чарівників, в нашому випадку 4, хз чого, але знаю що там ми будемо танцювати і відриватися, сказала Каміла.

-ой чорт! Це ж з хлопцями ми будемо! заскиглила я.

-так, а вас щось не подобається? почувся голос заді нас.

Ми повернулися і побачили хлопців, Драко, Блейза, Тома.

-хлопці де ви були? спитала Емма.

-неважливо, та що ви там говорили? спитав Драко.

-про святочний бал, Поліна скиглила що потрібно буде з хлопцями танцювати, сказала Каміла.

-от хто тебе за язик тянув! сказала я

-а чого це ти не хочеш танцювати з хлопцем? спитав Блейз

-немає тего самого, сказала я і поклала трагічно руку на сердце.

-хаха, всі ми засміялася і пішли на урок.

Сестра Малфоя Where stories live. Discover now