23 Частина

142 10 2
                                    

-та.. Просто я став капітаном команди з квідича і нам потрібен один ігрок, а нікого крім тебе я не найшов, сказав Гаррі, видно що він переживав.

-давай я тобі завтра відповів на це питання, я дуже заморилася, сказала я.

-а.. Так звісно, бувай, скзав Гаррі.

-бувай Гаррі, сказала я і пішла з залу.

Я йшла і була занурена в свої думки, поки не підійшла до гостиної слізерину.

-Дамболдор голубий, сказал я і двері гостиної відкрилися.

Зайшовши я побачила кучку учнів слизеріну. Мені було якось все одно на них, я лише хотіла плюхнутись на ліжко і заснути на ньому, але видно не судьба. До мене підійшов якийсь хлопець.

-Привіт я Маркус Флінт, капітан команди з квідича, нам в команду не хватає одного ігрока, не хочеш стати? спитав хлопець.

-Привіт, ні дякую, мені таке не цікаве, сказал я і пішла як подалі від нього.

Зайшовши до кімнати я з полегшенням лягла на своє ліжко. В кімнаті я була одна, все ж таки під вечір всі виходять гуляти, але тільки не я.

Я поставила коробку на свою тумбочку і вирішила лягти спати, так ще навіть не ніч, але я дуже заморилася за цей день.

Як завжди я :

-сходила до ванної
-змила макіяж
-переодглася
-вдягла маску для лиця

-сходила до ванної-змила макіяж-переодглася-вдягла маску для лиця

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Сестра Малфоя Where stories live. Discover now