Ми з Фредом прийшли на гарну поляну де було ростелене покривало, а на ньому фрукти, круасани та вино.
-Фредді... Це так гарно! сказала я
-я знав шо тобі сподобається, сказав Фред.
Я сіла на покривало і лише зараз замітила як це було романтично, ми вдвох на якійсь поляні зараз будемо пити вино та їсти фрукти, при цьому скоро буде закат і я дуже люблю дивитися на нього.
-принцесо, про що думаєш? спитав Фред як завжди посміхаючись.
-знаєш.. Я хочу випити, налий мені будь ласка, сказала я подаючи Фреду келих.
-добре, сказав Фред.
Він відкрив вино і спершу мені налив потім і собі. Ми говорили та сміялися в основному про історії Фрада та його сім'ї, а я з захватом це слухала.
-та ну, я думала Джордж не такий ловелас. На вигляд веселий та добрий хлопець, сказала я.
-ага, я сама не давно дізнався і при цьому ми з ним зажди разом та ще й брати близнюки! сказав Фред.
-Фред.. сказала я встаючи.
-м? спитав він.
Я підійшла до Фреда в плотну, наші очі дивилися один на одне. Я відчувала як сильно бється сердце Фреда і тут мені захотілося його трішки розіграти як завжди робить це він.
-ти засранець! сказала я і на всіх парах побігла геть від Фреда
-ей! А ну стій! сказав Фред і побіг за мною.
Ми бігали дуркували як тут я зіткнулася і мала впасти але Фред вчасно мене взяв за локоть і повернув до себе, я була прижата до нього та його пресу. Тоді лише відчула я як забился моє сердце. Я підняда голову на цього рижика, наші очі зустрілися..
-я маю тобі дещо сказати! сказали ми в один голос.
-давай ти перша, сказав Фред.
-ні, давай ти, сказала я
-тоді давай на 1, 2, 3? спитав Фред.
-давай 1, сказала я.
-2, сказав Фред.
-3, сказали ми в двох.
-я тебе кохаю, сказали ми знову в один голос.
Наші очі стали як пать копієк, я моєму животі були одні емоції радість і цікавість. Що ж буде далі..
Фред не очікувано для мене притягнув до сбек і поцілував, я від неочікувності пару секунд стояла не думавши але потім продовжила поцілунок. Це убв ніжний, коханий поцілунок.
*слова авторки *
По полю бігали дві закоханих людини які просто хотіли житти в радість, бути поруч з одним одним, цілуватися скільки душа забажає лишеб б бути разом, але як жеж помотає їх життя.. Чи зможуть вони приодолати всі перешкоди?..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Малфоя
AdventureЦя історія про дівчину. Її брат Драко Малфой,її внезаптно запрошують в хогвартс, там вона знайде багато знайомих, друзів, навіть хлопця. Але до цього вона ще найде собі багато проблем..