Ранок я прокинулась о 09:00 в поганому настрої, спина, ноги і живіт дуже боліли, через те що я спала в сукні з корсетом в мене талія зменшилася в пару раз. Тай я не виспалась, сьогодні в нас мали бути уроки лише два це прорицання у професорки трелонні і догляд за магічними істотами у професора Хагріда.
-я прийняла душ
-зробила зачіску
-макіяж
-одягла одяг
Я з Ксюшою і Емою пішла в гостину, там сиділи лише наші хлопці і Пенсі, Драко, Том і Блейзатор з Теодором.-Привіт хлопці, сказали Емма і Ксюша.
-о привіт дівчата, як вчора потусили? спитав Блейз.
-ой і не питай, сказала я.
Я сіла на диван біля Драко з Тео. Вони переглянули між собою, а я засмучена дивилася як горить полум’я в каміні горить.
-а що сталося? Я вчора бачиш як олин з цих Візлі тащив іншого, а тим за ними йшла, сказав Драко.
-так, але потім ми зайшли до гостиної грифіндору і всі наче накинулися на мене, Фред як міг мене захищав, але промовив я і всі дізналися що я насправді Малфой, сказала я і по моїй шоці пролилась одинока сльозинка.
-а я тобі говорив що ця брихня вилізе колись, сказав Драко.
-мені здається твої слова зараз не доречні, сказав Том і сів присядки на проти мене.
-Полі ти найкраща! Не слухай нікого! Навіть якщо ти станеш одна з пс, я і всі інші будуть тебе дуже сильно любити, сказав Том.
Заді мене з обіймами накинулись дівчата, мы разом впали на підлогу поки хлопці сміялися над нами. Мене це дуже заспокоювала навіть та сама Пенсі яка сама по собі дуже тверда і йде проти правил мене сама най міцніше обіймала.
Хлопці ледве вмовили мене відпустити бо потрібно було йти вже в зал на сніданок, я дуже пручалася, але вони мене удже вимовляли тому набравшись терпіння я все ж таки пішла з ними. Ми йшли все було спокійно поки не зайшли до залу.
На мене дивилися всі з відразою наче я зробила щось погане, але що якщо мені не комфортно коли мене називають Малфой, вони про це не подумали? Я йшла з Пенсі вона йшла дужее спокійно хоча була настородина на щось погане. Хлопці заді нас, а Емма з Ксюшою в переді, тут до мене з стола грифіндору звернулася "Анжеліка Джонсон" промайнули в мене в голові.
-ой дивіться хто йде, наша брихуха Малфой, сказала Анжеліка.
-заткнись Джонсон, сказала я їй у відповідь.
Боковим зором я побачила близнюків вони були не такі уж веселі як завжди сметок в очах їх я з о кімоетр впізнаю, але Джонсон не хотіла зікунченя цього діалогу.
-і що ти мені зробиш?хах правильно нічого, томущо сім'я Малфоїв балаболи)) сказала вона піднявшись з свого місця і підійшовши до мене.
В мене вже все кіпіло я не витримала і вципиилася їй у волося своїми руками я тянула так що мені здавалося я їй голову вирву, вона пищала як мала дитина, брати і друзі з слизеріну не вміщувалися бо знали що і їм може прилетіли від мене.
Анжеліка вирвалася з моєї хватки і кинула мене на підлогу почала душити, але і я не промах я однуєю рукою убрала її дві маленькі ручки, а іншою ударила кулаком по носу вона впала біля мене, я вже вставал як вона мене вхопила за ногу і потянула до себе, я вже лежала на ній і сама душила. Вона не могла вирватись з моєї хватки, я так прижал її горло шо вона почала задихатися, всі встопивлися біля нас одні близнюки чкурнули і вже в двох мене відтягувалиі і то в них це не сильно виходило лише Драко мене до тями привів ко почав кричати.
Я вже все почала сображати, я бачу Анджеліну яка лижит вся синя, а біля неї сидять Лаванда типу подруга Анжеліки, і ще два хлопці яких я незнаю. Я яка стиуаю кровью на ногах, по губі і руці.
В мене все почало заспокоюватися, мене тримають за руки Фред і Джордж які розглядають моє лице, вони всі щось мені говорити, але в мене наче вата в вухах я нічого не чую. Тут мої ноги мене не тримають і я падаю, очі моментально закрилися і все...
💯Привіт! Як думаєте що ж сталося з Поліною може вона помкрає? Чи ні вона просто загубила багато крові чпишіть як думаєте!) 🌟
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Малфоя
PrzygodoweЦя історія про дівчину. Її брат Драко Малфой,її внезаптно запрошують в хогвартс, там вона знайде багато знайомих, друзів, навіть хлопця. Але до цього вона ще найде собі багато проблем..