Весь день я була задумливо і це замітив Фред. Я сиділа в гостинцій одна як до неї забіг Фред.
-Фред!? Ти що з дубу рухнув тобі тут не можна бути, сказала я.
-і тобі привіт, та я швидко! сказав Фред.
Він підійшов до мене і сів на один диван зі мною.
-а якщо хтось зайде, ще слухів не хватало! сказала я.
-ну по перше це мало імовірно бо зараз вечір і всі з головному залі, по друге я ж сказав я швидко дай лише подих перевести, сказав Фред через задишку.
-ой лихо ти, сили тут щас принесу, сказала я.
Через пару хвилин я принесла склянку води Фреду, він з посмішкою випив воду і сівши на проти мене почав розмову.
-Полін, я бачив що сталося на уроці професора Люпина, ти тоді так швидко пішла і весь день якась сумна і я не міг це просто так залишити, сказав Фред.
-Фред мій страх це.. хотіла я сказати але Фред мене перебив.
-не хочу можеш не говорити, це твоє право, всі ми чогось боємося, доречі ти бачила Рона і його страха? спитав Фред.
-хах, так павук.. сказала я.
-він як я тобі розповідав їх з дитинства боїться, сказав Фред.
-а з чого це зявилося в нього? спитала я.
-ну якось раз нам в голову з Джорджем прийшла думка покласти під подушку Ронові ну так і зробили, він як прокинувся зі страху ледве мерліну душу не віддав, сказав Фред.
-веселе в тебе дитинство було, сказала я з посмішкою на лиці.
-тільки не говори що в тебе не таке дитинство було, сказав Фред.
-ні, не було у мене дитинство таке, його в основному і не було, сказала я.
-я навіть не думав що твої батьки настільки строгі, на вигляд так але ти така весела завжди була, сказав Фред.
-я ще з дитинства була привчена що маю лише на людях весела та добра, а в основному дома я була як хмара, сказала я
-ого.. сказав Фред.
-так добре не будемо про погане, я сюди прийшов щоб тебе запросити прогулятися сьогодні в 18:00 біля виходу з хогвартсу, можеш йти спокійно Філча затримає Джо, сказав Фред.
-добре, сказала я посміхнувщись.
-от і вирішили, а я тоді пішов, сказав Фред.
Коли Фред пішов через декілька хвилин в гостину зайшли Емма, Пенсі, Мая.
-так Полін, а ну розповідай чому Візлі щойно вийшов з нашої гостиної?) спитала загадочно Пенсі.
-ви зустрічаєтесь? спитала Емма яка сіла біля тебе.
-та вони разом 100 %, ви билчите як вони на один одного завжди дивляться? сказала Мая.
-стоп! Ні, ми з ним не зустрічаємся! Фред приходив просто поговорити та запросити на прогулянку сьогодні! сказала я.
-Ааа!! Це значить буде у вас побачення?? спитала Мая.
-що..? Ні!! вскрикнула я.
-а хотілося б тобі? спитала посміхаючись Емма
-ну можливо, сказала я.
-а на скільки то тобі на побачення? спитала Пенсі.
-не на побачення, а на прогулянку і на 18:00, сказала я.
-як на 18:00?? Уже 17:23!! а ну швидко ходімо тебе збирати! сказала Пенсі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Малфоя
AdventureЦя історія про дівчину. Її брат Драко Малфой,її внезаптно запрошують в хогвартс, там вона знайде багато знайомих, друзів, навіть хлопця. Але до цього вона ще найде собі багато проблем..