Коли ми зайшли зрозуміли що у нас об'єднані уроки з грифіндорцями. Мені зразу ж кинулась рижо волоса башкенція одного з близнюка. Це був Джордж, але чому він сидить сам без Фреда.
Я швидко очами проливилася і замітила як Фред сидить з якоюсь чорной кожой і мило спілкується, в мене наче ноги стали ватою, мені хотілося впасти, але я стрималася.
Кожний сів з ким попало, а я сіла до Джорджа.-Джордж привіт , а чого ти сам сидиш? спитала я.
-Привіт Полін, як бачиш Фред сів до Анжеліки, а чого незнаю, сказав Джордж.
-а хто вона така, я її тут не бачила ще, сказала я.
-вони з батьками відїхали і от приїхали з Єгипту, Анжеліка 15 років, грає разом з нами в команді, ми як ти пам'ятаєш граєм в квідич, от тепер і вона, сказав Джордж.
-мм.. Зрозуміло, сказала я.
В мене лише одна думка була дізнатися більше про цю Анджеліку, навіщо вона крутиться біля Фреда? А точніше для чого..
З цих думок мене перебив Джордж.-еей! говорив він мені.
-а? спитала я.
-ти чого олівець зламала? спитав він.
-який олівець? спитала я.
І замітила що в моїй руці розломлениц на пополам олівець. По перше як він в мене опинився, по друге як я це зробила. Чому мені неприємно дивитися на Фреда і Анджеліку, невже я ривную.. Але ж ми друзі..
-так, а ну розповідай що таке, сказав Джордж.
-та ні нічого, просто дивно, Фред ніколи не говорив про цю Анджеліку, сказала я.
-ну вони раніше не сильно спілкувались, але зараз я незнаю що на нього нашло, сказав Джордж.
Я лише промовчала і до класу слава мерлену зайшов професор Снейп. Я ніколи йомц ще така рада не була. Зараз той момент коли мені хотілося відволіктися від Фреда.
-доброго ранку, починаємо урок, сказав професор.
Урок минув добре, я розповідала Джорджу що і як в мене і в гостиній слизеріна, а він мене дуже уважно слухав, ми сміялися, говорили про все що можна. Фред не відставав я чула сміхи його і цієї чорно кожої.
Так я була рада що зі мною Джордж і він може кинути всі справи щоб мене заспокоїти, але Фред я незнаю я вже привикла що ми завжди разом, а тут ця прости господи зявилася.
Професор Снейп мене попросив залишитися після уроків, я розуміла що розмова буде не з найкращих, але мені було потрібно йому все обяснити.
-ну що ж розповідає що сталося? сказав професор.
-а що розповідати, ти все сам думаб знаєш, сказала я
-не думаю, все що я знаю це те що ии втекла з дому і весь час проживала в сім'ї Візлі, сказав Снейп.
-так це правда, потім мені прийшов лист з хогвартсу і от тепер я тут вчуся, придставилася як Поліна Мелін, щоб менше хто про мене говорив, ви ж знаєте що до сім'ї Малфоїв не дуже добре відносяться, сказала я
-ну так, добре не буду тебе затримувати, сказав Снейп.
-пообіцяйте що не видасте мене, сказала я.
-обіцяю, сказав він.
-допобаченя, сказала я.
Вийшовши з кабінету сама того не розуміючи я вирішила прогулятися по темному лісу. Я знаю що туди заборонено ходити, але зараз мені хотілося побути на одинці зі своїми думками.
Коли я зайшла мені якось спокійніше стало. Проходячи між дерев я почула якісь шорохи тоді я не предала цьому якогось сенсу, але дуже дарамно. Я вже пройшла доволі багато і вже хотіла вертатися як хтось торкнувся мого плича. Я дуже налякалася, лан все ж таки швидко повернулася і побачила...
Всім привіт! Як вам історія, мені дуже подобається, старатимусь бути більш активною 💘😚
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Малфоя
AdventureЦя історія про дівчину. Її брат Драко Малфой,її внезаптно запрошують в хогвартс, там вона знайде багато знайомих, друзів, навіть хлопця. Але до цього вона ще найде собі багато проблем..