Я подивилася на Фреда який вже розмовляв з одним з грифіндорців напроти, я вже не могла просто сидіти і ливиитися і почала по троху їсти, з кожним шматочком я думала що уже помру але я їла все. Фред приглядував щоб я точно їла й так я їзла все і головою оперлася о плече Фреда.
-все Візлі я з тобою більше не сяду, такими темпами я взагалі буду як жаба! сказала я тримаючись за живіт.
-тобто? А нічого що ти тепер з нами сидиш, сказав Джордж.
-що?? спитала я і ви б бачили подив на моєму лиці, близнюки моментально почали сміятися.
-от я б вас прибила, сказала я і почала обох хлопців бити руками як могла.
Хлопці по вскакували з за стола, а я тим часом пробувала хоча б ствтати і підти за ними і в мене це взагалі не вийшлао я моментально сліа назад.
-ха, принцесою ти спершу встань, а уже потом бігай за нами, сказав Фред.
-так так, ахах, сказав Джордж.
-Візлі моя поста буде солодкою, сказала я.
-все мовчу, може тобі допомогти? спитав Фред.
-і як ти поможеш? спитала я.
-ну наприклад так, сказав він і підійшли підняв мене на руки.
-Аа! Візлі я ж вашжка відпусти, почала я репетувкти як маленька дівчинка.
-ти важка? Не сміши мене, сказав Фред з посмішкою на лиці.
-я хоч і не знаю скільки ти важеш але якщо Фред навіть не напрягаться і тебе тримає спокійно, я впевнений лти ледве важеш, сказав Джордж.
-з яких це пір ти став розумний Джордж? спитала я.
-хаха, брат тебе як завжди міледі закопала, посміявся Фред.
Лише зараз я замітила що всі дивляться на нас з відкритими ротами, навіть мої брати привстали, виб бачили сердитого Драко, він весь почервонів як помідор, а Том його за локоть придержує і дивиться з реальним шоком на мене.
-а хлопці може ви мене по бистро лярику віднесте на трансфігурацію? спитала я.
-в тебе зарза там урок, вже йдучи спитав Фред.
-так, сказала я.
-у нас також, от як повезло, сказав Джордж з посмішкою до вух.
-ой заткнись а! сказав Фред.
-а що я? Я взагалі мовчу, сказав Джордж.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Малфоя
AbenteuerЦя історія про дівчину. Її брат Драко Малфой,її внезаптно запрошують в хогвартс, там вона знайде багато знайомих, друзів, навіть хлопця. Але до цього вона ще найде собі багато проблем..