28 Частина

143 13 6
                                    

Прийшовши до кабінету я зашала туди, там вже були всі слизерінці і грифіндорці. Я сіла на останній ряд, Джордж зайшов після мене і сів теж білля мене. Урок почався, я уважно слухала професора, а Джордж не тратив часу і розпитував мене, я мовчала бо не слухала його.

-ей! Поліна що це було? спитав Джордж.

-Джордж тобі не сподобалося?? спитала я твердо.

-сподобалося, але ж.. Сказав він, але я його перебила.

-значить все, сказала я.

Половина уроків минула зі скорістю світу і от у нас повинені бути танці. Ми з Томом і Драок разом пішли до залу. Зайшовши туди я його не впізнала, не було столів, лавочки стояли під стіною, освітлення потемнішало. Багато учнів вже сидять і щось бурно розповідають, я впевнена що дівчата обговорюють сукні, макіяжі і все таке.

Зайшовши туди ми стали під стіною і розмовляли.

-Полі, аз ким ти підеш на святочний бал? спитав Том.

-сама піду, сказала я.

-тобто? Чого це? Я впевнений що тебк багато хто запрошував, сказав Драко.

-так запрошували, але я з ними не хочу йти, они страшні, або не мій варіант, сказала я.

-о це ти перебірлива, сказав Том.

-може зі мною підеш? спитав Драко.

-ні, зтобою я не піду, краще запроси Пенсі, ви з нею гарно дивитись, сказала я.

-а зі мною? спитав Том.

-з тобою я не піду, придивись до Емми, вона я впевнена що буде згідна з тобою підти, сказала я.

-ну це не чесно, ти повинна з кимось підти, сказав Драко.

-може з Тео? Або Блейзом, сказав Том.

-ні вони вже зайняті дівчатами, сказала я.

-та ну! Ти хоча б з кимось маєш підти, сказав Драко.

-може з кимось з близнюків? спитала я

-ні! Вони на грифіндорі, та й взягалі вони не ті з ким ти маєш бути! Сказали Драко і Том.

З дверей зайшла Макгонагол ми випрямилися і сіли по своїх місцях. Біля мене сіли Джинні і Мая.

-Привіт Полін, ну що з ким ти йдеш на бал, спитала Джинні.

-Привіт дівчат, я сама, сказала я.

Сестра Малфоя Where stories live. Discover now