تو برادرمی؟

202 55 11
                                    

(جان)

برای اولین بار من از در خروجی و اهنی وارد خونه شدم و به باغ رسیدم

-حالت خوبه؟!

با کیسه ای که پر از خرید های موردعلاقه ام بود با یه روحیه عالی راهم رو پیش گرفتم که تاعوگا رو دیدم

+آره گا..

چشم هاش هیچ احساسی نداشت اما ازش هاله هایی از خشم میدیدم..
اون چرا انقدر از ییبو متنفره؟!
اون مثل شاهزاده های مهربون داستان هاست خوشتیپ و جنتلمن!

-وقتی رفتی داخل..اولین کسی که میبینی جیانگ چنگه و یادت باشه چیزی نگی..هیچی براش تعریف نکن! نه! جوری رفتار کن انگار ییبو باهات سرد رفتار کرده!

+چرا؟!

اون نگاهش رو ازم گرفت و به طور مرموزی سمت ماشینش رفت...
هرجا میرم حرف از برادرمه و چرا؟!
چه مشکلی هست؟!..

ازش ناراحتم که به ییبو پیشنهاد داده که همسر دوم داشته باشه و از طرفی این کار رو درست میدونم به هرحال من نه میتونم بهش بچه بدم و نه میتونم توی عموم هواش رو داشته باشم..

پدر و مادر فقط یه نفر رو نیاز داشتن که با رفتن شون مراقب من باشه و اون پیدا شده..

دست هام ناخواسته مشت شدن که یاد عاشقتم های ییبو افتادم..

+ایرادی نداره اگه با یکی دیگه ازدواج کنه و یه جشن بزرگ مثل فیلم ها و افسانه ها داشته باشه وقتی اون احساسات برای منن..وقتی اون قلب برای منه..

یه لبخند بزرگ روی لبم اومد طوری که لپم درد گرفت و با یه نیشگون به خودم اومدم که در اصلی عمارتمون رو باز کنم..
بوی قفس میده..نمیخوام برگردم..

=اوه جاانن!! برگشتی؟! چرا انقدر دیر!؟ اون عوضی به چه حقی تورو تا اخر شب نگه..

-من خوبم گا! و به ییبو توهین نکن!

از بغل چنگ بیرون اومدم و با اخم بدی بهش نگاه کردم که با بهت خندید

=هی داداشت رو به نامزد یه روزه ات فروختی؟! به همین زودی؟!

به چهره ی مثلا ناراحتش خندیدم و لپ هاش رو کشیدم..چرا بهم میگن بهش اعتماد نکنم؟!

چنگ بهترین برادر توی دنیاست! هرچی که بشه اون هوام رو داره و احتمالا هوای دوست هاش رو هم داره برای همین به ییبو پیشنهاد داده زن بگیره!

-گاگا..من..

خواستم خرید های نازم رو بهش نشون بدم ولی ییبو گفت کسی نفهمه پس میتونم مثل یه پسر حرف گوش کن ببرمشون اتاقم!
آره اعتماد شرط اول زندگی مشترکه!

=چی شد؟!

سریع کنارش زدم و سمت اتاقم دویدم که متوجه برادر موبای نشدم و محکم خوردم بهش!
البته اینکه چقدر دردم گرفت که روی زمین افتادم مهم نبود فقط..

Accursed(نفرین شده🍃)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ