BÖLÜM 5
Yatmadan önce telefonumu sessize almıştım.
Bir titreşim hissettim. Mesaj gelmişti. Telefonumu elime aldım. Mesaj Savaş'tandı.
"Günaydın güne uyanma sebebim."
Kalbimdeki sıcaklığı hissettim. Sonra bende cevap yaza basarak,
"Günaydın ilkim" yazdım.
Altında ilk parantezi açıp bir sürü kelime ekliyebilceğim ,ilk talibim, ilk tutulduğum , kalp atışlarımın ritmini bozan ilk... diye giderdi bu.
Düşününce biraz alıştım erken sözlenme fikrine.
Belki de kabullenmiştim kim bilir? Akşam konuşmalarını rutin hale getirmiştik.
Gün içinde bir yada iki kere kısa görüşmeler yapıyorduk sadece . Öğle vakti yine odaya çekilmek istedim. Uzandım ve sanki beni arayacağı hissine kapıldım. Bunu aklımdan geçirmemle telefonum titremesi bir oldu. Ekranda Savaş yazısı belirdi.
Hislerimin kuvvetli olması bazen beni korkutuyor.
Akrep burcuyum. Burcumun bütün özelliklerini taşıyorum. Altıncı his denilen şeye inanmakla kalmayıp, bende de olduğunu düşünüyordum.
Aklıma geçen tiktokta izlediğim bir video geldi :)
Videoda şeytan tüyüne sahip insanların sol kolunun damar noktasında bir ben varmış. Bu insanlar bulundukları her ortamda dikkat çekiyorlar ve altıncı hisleri de kuvvetli oluyormuş. Yalan yanlış bilmem de oda var kolumda :)) . Zaten bir kaç rüyamın çıkması da bu durumla ilişkilendirile bilir mi ? bilmiyorum.
Telefonu açınca ,
"Selam" diye ilk ben giriştim .
"Sana da selam ilkim " dedi.
"Kıskanç, benim lafımı çalma" diyip sırıttım.
"Sesli gül sırıtma"dedi.
"Nasıl yani anlamadım".
"Sesli gül işte, gülüşünü duymak istiyorum ".
O an farkettim ki konuştuğumuz diğer günleri de göz önüne alarak , hiç dışımdan gülmemiştim. Hep sırıtmak ve tebessüm etmek ile yetiniyorum. Utandım. Ne diyeceğimi bilemedim. Durumu toparlamak adına .
" Başka sefere gülüşümü de duyarsın canım " dedim.
"Dün niye yalan söyledin?" diye sordu.
"Ben mi niye yalan söyleyeyim ki ?"
"Bilmem sesinin bozuk olduğunu anlamıştım zaten. Uykum var , temizlik dedin ama yatağa gitmedin."
BUZ KESTİM...
Ama bu sefer beklemedim. Sesimi hafif yükselterek ,annemlere gitmesini istemezdim tabi,
"Beni mi izliyordun ?"
"Iııı...Bu aralar arabam beni sizin evin oralara sürüklüyor hep. Başka bir yere giderken bile bir bakıyorum oradayım. Kızdın mı?"
"Yok ama karşımda olduğunu bilseydim yani bende görmek isterdim seni."
"Kuvvetliymişsin ama dün balkonda bir şeyleri çırpıyordun."
" Seni gidi röntgenci " dedim.
Güldük.
"Şaka bi yana cidden dün neyin vardı?" Benimle herşeyini paylaş isterim, yine de açıklamak istemezsen..."
"Bilmiyirum ya ... biraz kafam karışık sanırım. Hemen yüzükleri takma fikri beni korkuttu galiba ."
"Ben senin, benim için doğru kişi olduğunu düşünüyorum . Senin benimle ilgili şüphelerin varsa ben beklerim . Bu ailemin fikriydi. İstemediğin bir şeye seni asla zorlayamayız. "
"Artık sadece ailenin fikri değil. Ben de dün akşam konuştum bizimkilerle. Onlarda hak verdi sizinkilere. Hem isteyip istemekmek değil sadece konu acele etmekten korkuyorum bide ..."
"Bide ne ?"
"Boşver , kapatalım konuyu dünkü kadar negatif değilim zaten. Düşündükçe bende yumuşadım bu fikre yada tamam tamam bide şu var. Bana söz vermeni istiyorum."
"Ne için söz vereyim?"
"Yüzük taktığın zaman söz vermiş oluyorsun birbirine. O yüzden sözlüm kelimesi kullanılıyor halk arasında. Sen her zaman , her konuda yanımda olacağına söz veriyor musun ?
Bu benim için çok önemli. "
"Seni senden çok seveceğime, iyi günde kötü günde kısacası son nefesimi verene kadar yanında olacağıma..
SÖZ VERIYORUM.. Sende ver."
"Bakıyorum her sözümü kopyalıyorsun."
"Hadi bekliyorum"
"Aşk evlilikle azalır . Hatta belli bir süre sonra biter derler. Seni ilk gördüğüm anda hissettiğim aşkla , hergün her an seveceğime elini hiçbir zaman bırakmıyacağıma ... SÖZ VERİYORUM"
Sanırım ben ondan daha romantiktim. Benim gibi cümleler kuramıyor ama onun için sarf ettiğim kelimelere hayran kalıyordu.
"Yani bu demek oluyor ki önümüzdeki çarşamba geliyoruz ."
"Sanırım evet".
"Bizimkilere söyleyeyim o zaman , söylemek istediğin birşey var mı tatlım?"
"Yok. Dikkat et kendine"
"Sende." diyip hemen kapattık .
Sesinde heyecan vardı sanki , bende sebebini bilmeden içime dolan huzurla uykuya dalmışım...Bu bölümü kısa kesip bir sonraki bölüm için sizi meraklandırmak istiyorum. Çünkü bir diğer bölümde , benim içimde kalanlar da 1 numarayı okuyacaksınız.
Bana hak vereceğinizi düşüğündüğüm bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLMEDİM GÜÇLENDİM (Yeni Kitap)
Non-FictionÖldürmeyen acı güçlendirir sözünün şekil A'sıyım. Belki ortak yaşadıklarımız belki de benim yaşayıp sizin yaşamadığınız şeyler var tek bildiğim her yaşadığımdan bir dersle çıktım hadi başlayalım...