BÖLÜM 8
Nişanlılık evresi güzel bir evre.
Konuşmadığımız gün yoktu ama o gün, hiç aramadı. Merak ettim etmesine de işi vardır diye aramadım. Akşam üstü saat beşe geliyordu. Bu saate kadar en az iki kere konuşurduk...
Ablamın dershaneden çıktığı saatte beş , bazen beş buçuğu bulurdu. Sıkılıyordum evde. Derken kapı çaldı ve gelen ablamdı. Benden gözlerini kaçırıyordu. Sanki birşey belli etmemek içindi. Odaya geçip üstünü değiştirdi. Dershaneden gelir gelmez mutfağa atlayacağını bildiğimden ,mutfak masasında bekleyişe geçtim. Harçlığı yemeğe harcamak yerine biriktirir. Ev yemeklerini hiç birşeye değiştirmezdi.
Ablam sonunda mutfağa geldi . Annemde mutfaktaydı.
" Yemekte ne var?" dedi.
Eli arkasında sanki birşey gizliyordu. Annemin cevap vermesine fırsat vermeden ,
"Asıl senin arkanda ne var?" dedim.
"Gözünden kaçsa şaşarım!"
Elini arkasından çıkarıp hediye paketini vermek için diz çöktü.
"Al matmazel bu senin ."
"Bana hediye mi aldın? Niye bugün özel bir gün değil ki. "
"Yok canım sana alınan bir hediye. Ben sadece postacılık yapıyorum.Hediyen eniştemizden çabuk aç çünkü ben açarsam etimi çiğ çiğ yiyeceğini bildiğimden açmadım. "
Bir yandan hediyeyi açıyorum. Bir yandan soru soruyorum.
"Dershaneye mi geldi Savaş?"
"Yok. Kardeşi geldi sınıfa ".
"Bende bugün niye aramadı diyorum. Demek bu sürprizle ilgileniyormuş."
Paketi açınca içinde küçük bir kutu vardı. Bu bir takı kutusunu anımsattı bana. Açtım içinde gümüş renkli, sonsuzluk işareti olan bir bileklik çıktı.
Ablam,
"Hmm . Eniştem zevkliymiş doğrusu. "
Annem,
"Hayırlı olsun kızım, iyi günlerde tak.Sanırım Trabzon işlemesi bilekliğin "dedi.
Ne olduğunu bilmediğim bir tabir kullanmıştı.
"Teşekkür ederim " dedim .
Odaya geçip Savaş'ı aradım.
"Alo."
"Eline geçti demek.
"Evet çok güzel , ne gerek vardı ya zahmet etmişsin. "
"Zahmet mi benim için güzel bir yolculuk oldu ."
"Yolculuk mu ? Nasıl yani?"
"Bugün Mardin'e gittim."Bi amcaoğluyla."
"Bunu Mardin'den mi aldın?
"Evet, canım?Trabzon işlemesi dedi adam. Kolyesi de vardı ama biraz kabaydı o. Bu daha kibardı ."
"Trabzon işlemesi ne ? Az önce annemde dedi ama sormadım. "
"6 ile 10 gün arası yapımı sürebiliyormuş.Sadece bir bileklik için böyle zahmet vermeleri dikkatimi çekti.Bide üstünde sonsuzluk işareti olunca, hiç düşünmedim almak istedim"
"Vay be etkilendim doğrusu, benim için çok değerli olacak o zaman. Madem sonsuz olsun istiyorsun. Bende hiç çıkarmam."
"Bide...."
"Ne...?"
"Bir şarkı vardı. Kuzen yüklemiş flaşa benim için de yüklediğine pişman oldu sanırım .
"Niye ki ?"
"Yol boyunca o şarkıyı dinledim. Bitince baştan açıyordum. Bi ara -yeter yahu- dedi de dinlemedim. "
"Hangi şarkı ki bu? Merak ettim doğrusu. "
"Dinlemeni isterim zaten. Şarkının adını yanıma kaydettim . Mesaj atıcam sana şimdi. Akşam konuşuruz canım. "________________________________
□□□ MESAJ□□□
§💕 ○○içerik gizli○○
________________________________Savaş'tan gelen mesajları gizlemiştim. Ne kadar konuşmanın ve mesajlaşmanın zamanı belli de olsa, evdeki kimsenin okumasını istemiyordum.Yaşadığımız herşey bize özel olsun istiyordum .
Mesajı açtım.Mesaj kutusu
§💕
_____________________________________
İNCESAZ & İNCECİKTEN BİR KAR YAĞAR mutlaka dinle bak hala kulağımda sanki 😂
_____________________________________Cevap yazdım,
Gönderiliyor...
§💕
_____________________________________Tamaammm , söz dinliycemmm 🥰
_____________________________________Yazdım yazmasına ama paketim yarın yenileniyordu. İnternetim yoktu. Akşam babamın gelmesini bekliycektim mecbur. Ya onun internetini paylaşır yada direk ordan açardım. İlki daha mantıklı geliyordu. Çünkü beğenirsem indirebilirdim.
İncesaz diye bir şarkıcı yada grup ismi hiç duymamıştım. Şarkının sözleri ise çok daha değişik, incecikten bir kar yağar. Yazın ortasındayız. Hele Mardin gibi sıcak bir yere giderken içinde kar geçen bir şarkı dinlemesi. Neyse babam gelince anlayacaktım nasıl bir şarkı olduğunu.
Akşam oldu .Babam yemekten sonra televizyon karşısına geçip maç açtı. Babamın diğer babalar gibi haber izlediğine çok nadir denk gelmişimdir. Hatta okuldayken arkadaşlarımdan biri
"Haberlerden kusasım geliyor artık ". Onaylamak için bir diğeri ise
"Hiç sorma hele ben psikolojim bozuldu ya telefonuma uzaktan kumanda yükleyip televizyonun bozulduğunu düşünmelerini istiyorum "
Oysa babam ya maç yada spor müsabakaları olan kanalları açıyordu. Bunun içinde boks , kayak , basketbol gibi birçok dal vardı. Babamdan telefonu istemek yerine kardeşimi yolladım . Ama sağolsun isim vermese olmıycak.
"Baba Elif ablam telefonu istiyor."
Telefonu alırken kardeşimden göz devirip "sağol" demekle yetindim .
Neti paylaşmak bir yere dursun şimdi direk youtube girip incesaz yazdım incecikten yazan ilk videoyu tıkladım.Kulaklarımın işittikleri, gözlerimin dolmasına sebep oldu. Şarkı resmen adımı haykırıyordu. Yine çok mutlu olmuştum ve mesaj yollamaya karar verdim .
§💕
_____________________________________
Sen divane olmuşsun, Geçmiş olsun
😏🤗
_____________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLMEDİM GÜÇLENDİM (Yeni Kitap)
No FicciónÖldürmeyen acı güçlendirir sözünün şekil A'sıyım. Belki ortak yaşadıklarımız belki de benim yaşayıp sizin yaşamadığınız şeyler var tek bildiğim her yaşadığımdan bir dersle çıktım hadi başlayalım...