Part 5🥂🤍

294 7 0
                                    

15 april 20:20

Robbie bestelt de kaartjes en ik scrol door tiktok. Soms is het echt saai want ik zie er niks leuks op. Dan krijg ik een appje van Sem mijn broertje, ik open hem.

Broertjee💞 hey zussie kom je morgen hierheen? Dan rijden we vanaf hier naar mama toe

Ik reageer snel met:

U: ja isg tot morgen!

Ik leg mijn telefoon weg en ik sta op. 'Kom vanavond ff iets doen' zeg ik. 'Wat had je in gedachten?' Vraagt robbie. 'Uh spelletjes avond ofzo?' 'Ja das leuk'. Dan is het eten klaar we eten pasta, we eten het allemaal op. Als alles op is zet iedereen zijn bord weg en ruimen we af. Ik loop naar matthys kamer en klop aan. 'Binnen' hoor ik. Ik doe zacht de deur open. 'Hey' zeg ik. 'Hoi' zegt ie terug. Ik pak snel een chill outfit en loop naar zijn badkamer. Ik kleed me snel om. Als ik terug kom zie ik dat ik een appje van me broer heb.

Broertjee💞 tot morguh

Het is rond 8 uur en we zitten allemaal in de woonkamer voor spelletjes. 'Zullen we truth or dare doen?' Vraagt Koen. 'Ja hoor' zegt Raoul. 'Maar wel zonder zoenen en dat soort gedoe, dat doen we wel als deze hier ook een relatie heeft' zegt Lieke en wrijft over mijn hoofd. 'Matthy heeft ook nog niks' zegt Milo. 'Alsnog' 'ik begin!' Zegt Koen. 'Uhh Milo truth or dare?' 'Dare natuurlijk' zegt milo uitgebreid. 'Eet een rauw ei' 'ja ja ja' zegt matthy. Koen pakt een rauw ei en giet het in een flesje. 'Gadverdamme' zeg ik als hij terug loopt. 'Ja jij hoeft het niet te eten he!' Zegt milo. 'Zucht, 321' hij giet het in een keer naar binnen. Hij kokhalst en spoelt zijn mond. Iedereen proest het uit van het lachen. 'Rob truth or dare?' Vraagt milo. 'Truth' zegt ie. 'Saaaaai' zeggen sommige. 'Ja want als ik dare doe dan komen jullie sowieso met iets kuts' 'hou je van titty fuck?' Iedereen schiet in de lach. 'Nee daar hou ik niet van, nou.. ja' zegt robbie. 'Jaaaa' schreeuwen de jongens 'we hebben hem!'

'Eef truth or dare?' Vraagt rob aan mij. 'Dare' zeg ik. Bel het je vierde contact en spring vervolgens het het zwembad in' 'maar dat zijn er twee!' 'Tja moet je maar geen dare doen' 'ugh' ik pak mijn telefoon en ik zie als vierde: 'Liess🙈🫶🏻' staan. Ik face time haar. 'Hey' zegt ze als ze opneemt. 'Hey, kijk ik ben dus met de bankzitters en lieke' zeg ik terwijl ik de camera draai. 'Ja' zegt Lies. 'En ik had een dare dat ik mijn vierde contact moest bellen en vervolgens het zwembad in springen. Ik hoor Lies lachen. De jongens lachen ook. Ik loop naar het zwembad en de jongens volgen me, ik zet mijn telefoon neer. 'Ik heb zo geen zin om mijn kleren nat te maken' zeg ik. 'Dan trek je ze uit' zegt milo voor de grap. 'Ja goeie' de jongens en lieke kijken me verbaast aan maar ik trek gwn mijn kleren uit (behalve Top en onderbroek) ik spring al snel het zwembad in 'jaaa' hoor ik iedereen. Ik kom weer boven en pak snel mijn kleren en telefoon. Ik zie lies vol uit lachen. 'Nou' zeg ik. 'Nou ik ga douchen joe' zeg ik. 'Doeii' zegt Lies en ik hang op.

'Was dat niet Lies Zhara?' Vraagt Robbie. 'Ja klopt' zeg ik. Ik loop weg naar de douche en ik spoel mezelf af. Ik trek mijn pak weer aan en ik ga op matthys bed zitten op mijn telefoon, geen zin meer in die spelletjes. Ik scrol door tiktok en ik zie edits van vanmiddag dat matthy een arm om me heen slaat. Ik kijk in de comments en zie meer comments zoals: 'cute' 'wie is dat?' 'Heeft matthy een vriendin' niet heel bijzonder dus. Not gonna lie de edit is goed. Om dat moment komt matthy binnen lopen. 'Hey heb je tiktok al gezien?' Vraag ik. 'Nee hoezo?' Vraagt hij terwijl hij naast me op bed komt zitten. 'Kijk' zeg ik en laat de edit zien. 'Oh sorry daarvoor' 'hoezo sorry?' Vraag ik. 'Nou je staat op een edit omdat ik bekend ben' 'ach joh ik kan er mee leven' 'als jij het zegt. Matthy staat op om te douchen en ik leg mijn telefoon weg en probeer te slapen. Dan zie ik matthy met zijn shirt en pyjama broek binnen lopen. 'Kom jij uit de jaren 80 ofz?' Vraag ik. 'Nee hoezo?' 'Die broek gekke opa club hiero' 'je bent niet de enige die erover denkt' zegt hij. Ik sluit mijn ogen en probeer in slaap te vallen. 'Wat gaan jullie morgen doen?' Vraag ik. 'We moeten een video opnemen' zegt hij. 'Maar alleen in de ochtend dus we zijn rond middag weer thuis' zegt Matthy. 'Ah oke' zeg ik. 'En jij?' 'Ik ga langs me moeder met me broertje' zeg ik. 'Oh ja roel brengt je toch?' 'Mmm' mompel ik. Dan blijft het stil ik kijk en ik zie matthy met zijn ogen dicht. Ik draai me ook om en ik val in slaap.

am i safe now? // FT bankzitters (matthy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu