Part 14🥂🤍

166 3 2
                                    

22 mei 10:00

Ik heb ondertussen wat kleren in de kast gelegd bij mij en Oli. We slapen beneden.
We hebben een zwembad in de tuin. Met grote schuifdeuren, wat super chill is. Je loopt vanaf daar de keuken en woonkamer in! Keuken rechts, woon kamer links. Zo mooi vind ik het niet hierzo. Maar het is schoon, dus dat is goed. En nee ben niet zo een persoon waar alles spik en span moet zijn. Maar wie wilt nou een vies huis?
Dan heb je als je door loopt de trap omhoog.
Maar als je daar langs loopt, heb je rechts de wc. Onder de trap zit een opberg ruimte. De jongens hebben daar hun camera apertuur gedropt. Normaal zijn ook de camera mannen mee, maar nu niet. Weet niet waarom.
Goed dan achter de wc links slapen wij. Twee aparte bedden. We hebben ze aan elkaar geschoven. We hebben geen balkon omdat we beneden slapen helaas. Maar we slapen tenminste niet op de zelfde verdieping als 5 gasten

Nou wat boeit het ook. Boven zijn de badkamers. Best dom. Maar je moet het er mee doen.

Ik zit hier trouwens in mn bed. Vandaag zouden we sowieso allemaal rustig aan doen. Ik heb amper geslapen. Normaal als ik op vakantie ga, ga ik later weg. Ik heb dus niet geslapen. Slapen in een vliegtuig kan ik totaal niet. Ik heb dus ook geen idee wat de andere aan het doen zijn. Maar ik lig hier als een dooie walvis, twijfelend of ik ga slapen. Denk het wel heb me rust nodig. Ik leg mijn telefoon weg, ga goed liggen en sluit mn ogen.

Matthy pov
We zijn een tijdje terug aan gekomen in Spanje! Het is hier heerlijk warm. Ik slaap met Robbie op de kamer. Hopelijk gaat ie niet vervelend doen vannacht.
Ik loop de trap af, Raoul en Koen zijn boodschappen doen. Milo zit buiten. 'Hey maatje' zeg ik als ik naar buiten stap. 'Hey' zegt hij. 'Lekker weer he' zeg ik. 'Ja poh even iets anders dan Nederland'. Het begint nu warmer te worden in Nederland. Maar vergeleken dit is het niks. 'Gaan we zo zwemmen als de andere terug zijn?' Vraagt Milo. 'Ja isg, de meiden zijn in hun kamer denk ik' 'wel chill, ik dacht dat het van die meiden waren die alles wouden doen ofzo' zegt hij en zet zijn zonnebril op.

Ik lag en loop terug naar binnen. Ik zie Olivia in de keuken. 'Waar is Eva' vraag ik. 'Ja daar ben jij wel benieuwd naar he?' Zegt ze met een grijns. Ook de jongens zeggen dat ik vaak over haar praat enzo. Ik bedoel het tis zo maar ja. Ik doe eig niet zoveel met Eef maar daar wil ik dat deze vakantie verandering ik komt. 'Hallo?' Er zwaait een hand voor mn gezicht. 'Huh wat?' Zeg ik.

Olivia lacht en loopt weg. 'Hallotjes' hoor ik. Ik kijk om en zie Koen en raoul staan. Ik help ze met de boodschappen. 'Zo en nu zwemmen!' Schreeuwt Koen die naar boven rent.

Pov Eva
Ik word wakker van een schreeuwende Koen. 'WE GAAN ZWEMMEN' roept hij door de gang. Nou bedankt weet ik dat ook weer. Ik sta op en loop naar mijn koffer en pak mijn bikini groene bikini eruit. Die heb ik nieuw. Ik trek hem aan. Dan loop ik snel naar de badkamer, gooi wat water over mn gezicht. Make up heeft nu geen zin aangezien we gaan zwemmen. Ik pak mn handdoek en loop de kamer uit.

'Hallotjes' zeg ik. Olivia staat in de keuken. De rest is denk al aan het zwemmen. 'Hey' zegt ze terug. 'Wat maak je?' Vraag ik terwijl ik richting haar loop. 'Ik maak een smoothie' 'huh hebben ze boodschappen gedaan?' Vraag ik. 'Ja' zegt ze. Dan loopt Koen langs ons. 'Kom zwemmen' zegt ie. Ik loop achter hem aan. De andere jongens zitten al in het zwembad. 'Jezus' zeg ik als ze warmte me lichaam ontwringt. Ik leg mn handdoek op een van de stoelen en ga bij het water staan.

'Ga het water in Eef het is echt heerlijk' zegt Robbie. 'Nou uh' zeg ik maar dan komt Olivia aan gerend en plonst het water in. Ik lach. Dit is echt niks voor olivia, maar ze doet veel dingen als jongens er zijn. Ze heeft zelf nu 3 maanden een relatie met de jongen waar ze mij had over verteld in de stad. Maar ze kan er nooit overheen. Vind het wel grappig.

'Nou nu jij nog' zegt Koen die richting mij kijkt. 'Ik was eigenlijk van plan om uh' zeg ik terwijl ik naar het bedje wijs. Dan zie ik Milo achter me staan. Ik spring naar achter. 'Hell no vriend' zeg ik terwijl ik met mijn vinger naar hem wijs. Milo loopt richting mij en ik zet steeds een stapje naar achter. Ik loop op de rand van het zwembad dus ik kijk uit dat ik niet mis stap.

Dan voel ik iets tegen mn rug aan en slaan er twee armen om me heen. 'Das beetje dom he?' Zegt Matthy die achter me staat. 'Ik haat jullie zo erg' zeg ik. Matthy verstevigd zijn grip en springt met mij het water in. Ik slaak een gilletje en verslik me bijna onder water. Als ik boven komt laat Matthy me los. Ik doe mn haar goed en kijk naar achter. Ik zie matthy me uitlachen. Net als ze andere trouwens.

Ik zwem naar hem toe. Hij ziet het en zwemt weg, richting de andere kant van het zwembad. 'Oh matthy ben je nou bang voor een meisje?' Hoor ik koen schreeuwen. Hij klimt het water uit en ik ren zwem maar. Als ik aan kom bij de rand heb ik totaal geen zin om eruit te klimmen. 'Ja laat maar' zeg ik.

ik zie Olivia naar hem toe lopen en iets in zn oor fluisteren. 'Ga je hem nou gewoon verdedigen?!' Zeg ik. 'Maybe' zegt ze. Ik schud me hoofd en klim het zwembad uit en loop naar mn bedje. Ik ga daar op liggen.

Het is iets later, ik lig al een tijdje op me bedje dus besluit het water weer in te gaan. Ik ga op de rand zitten en laat me benen wennen aan het water. 'Ah joh tering mietje ga er gewoon in' zegt Milo die nog geen een x het water is uit gegaan. 'Sorry hoor meneer de alles weter van dit water' zeg ik terwijl ik me lijf erin laat zakken. Ik hoor Robbie lachen vanaf zijn bedje.

Dan krijg ik een bal van Milo richting me hoofd gegooid. Ik draai me om en weet niet hoe snel ik naar de bal graai. Ik gooi hem terug tegen zijn hoofd aan. Maar dan open ik me mond van verbazing. 'Wat is er?' Zegt hij. 'Kut' fluister ik zacht. 'Wat?' Volgens mij zit nu echt iedereen mij verbaasd aan te kijken.

'Je voorhoofd is gegroeid, sorry Milo' zeg ik. 'Waar slaat dit ook weer op' zegt hij. Ik lach.

am i safe now? // FT bankzitters (matthy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu