Part 6🥂🤍

344 7 1
                                    

16 april 13:12

Ik sta in de gang mijn schoenen aan te doen omdat ik naar mijn moeder ga, raoul zit al te wachten in zijn auto. Als ik alles heb loop ik de deur uit en al snel raouls auto deur in. 'Hey kleine' zegt raoul met een nadruk op het woord 'kleine' 'ook hallo boomer' zeg ik. Ik pak mijn telefoon en toets de locatie van mijn broertje in zodat ik het niet hoef op te noemen. Ik doe mijn telefoon in zo een houder en Raoul begint te rijden. 'Vind je het spannend?' Vraagt raoul. 'Eigenlijk wel' 'maakt niet uit komt vast goed'. Ik houd ervan als iemand zo rustig is in zo een situatie. Als we aan komen stappen we uit ik bel aan en begroet mijn broertje 'hey raoul' zegt raoul en geeft Sem een hand. 'Sem' zegt hij lief. 'Nou ik ga succes' zegt raoul en geeft mij een knuffel 'dankjewel' ook zegt hij sem gedag en hij rijd al snel weg. Dan loop ik met Sem naar binnen. Hij pakt snel zijn auto sleutels en we lopen samen naar zijn auto

We stappen in en al snel rijd hij weg. (Sorry dat dit stuk zo kort word maar ik vind begraafplaatsen eng dus ja) als we aan komen zie ik de graven tussen de struiken door liggen. Eenmaal daar hurk ik voor haar graf. 'Hey mam' zo begin ik en vertel wat. Sem doet hetzelfde. We hebben allebei tranen in ons ogen. Ik geef hem een knuffel en we besluiten uiteindelijk weg te gaan.

We stappen in de auto en sem brengt mij weer naar cdh ik stap uit, ik had van raoul een sleutel mee gekregen omdat hun miss nog niet thuis waren. Ik maak de deur open en loop naar binnen. 'Hallo?' Roep ik. Ik kijk in de keuken en woonkamer maar ik zie niemand, die zijn nog aan het opnemen dus. Ik ga op matthys bed zitten op mijn telefoon. Ik vind het soms echt moeilijk om langs mijn moeder te gaan. Ik probeer me er geen aandacht aan te schenken. Dan hoor ik de voor deur open gaan. Matthys kamer is letterlijk bijna naast de voordeur dus dat hoor je duidelijk. 'We zijn er' schreeuwt Raoul. Ik heb geen zin om erop te reageren dus ik blijf gwn zitten.

'Hallo?' Schreeuwt Raoul nog een keer. 'Die is vast nog bij haar broertje' hoor ik Matthy zeggen. Als ik voetstappen hoor besluit ik onder matthys bed te gaan liggen. Ik zie zijn deur open gaan en hij gaat op zijn bureau stoel zitten. Hij opent zijn pc en doet wat dingen, geen idee wat. Dan loopt hij naar zijn bed en gaat zitten. Zijn voeten zitten voor mij dus ik besluit een beetje eng te doen. Als eerst zucht ik. Ik hoor niks meer, ik weet nu niet of matthy nu om zich heen kijkt of dat hij gwn op zijn telefoon zit. Even later tik ik op het bed. 'Tf' hoor ik matthy zacht zeggen. Ik moet mijn lach in houden. Dan pak ik even later een van zijn voeten vast. Hij maakt een gil en trekt ze weg. Dan zie ik voorzichtig zijn hoofd onder het bed uitsteken. 'Jij lul!' Zegt Matthy als hij me ziet. Ik proest het uit van het lachen. Ik klim eronder uit en ga op het bed zitten. 'Je was echt bang' zeg ik terwijl ik nog steeds lach. 'Ja ja grappig, hoe lang ben je hier al?' Vraagt Matthy. 'Uh drie kwartier ofzo' zeg ik.
'Oh dus je hebt ons horen roepen' ik knik.

'Hoe ging jullie opnames?' Vraag ik. 'Ja goed' 'wat hebben jullie gedaan?' 'Verstoppertje in een card baan' zegt ie. 'Leuk die ga ik wel kijken als die online komt' zeg ik. Ik hoor een lach uit matthys mond komen. 'Matt?' Vraag ik dan. 'Ja?' 'Hoe vertrouw je mij?' 'Hoe bedoel je?' 'Nou ik bots tegen je aan en ik mag gelijk mee en ik mag gelijk in je bed slapen' zeg ik. 'Soms moet je mensen helpen' zegt matthy. Ik kijk hem aan. 'Je bent lief' zeg ik. Hij glimlacht. God waarom is zijn lach zo schattig oml.

Dan word ik gebeld door Olivia een hele goeie vriendin van mij. 'Hey' zeg ik als ik opneem. 'Hey, kom ff naar de stad dan' zegt ze. 'Uh ja isg waar?' 'Cafe Ralf?' Vraagt ze. 'Isg' 'top tot zo' 'tot zo' ik hang op. 'Waar ga je heen?' Vraagt matthy als ik opsta. 'Even naar een vriendin' 'oke doei' zegt matthy. 'Doei' ik sluit zijn deur. Trek even snel een blazer aan en me schoenen en stap de deur uit. Ik heb ook mij zonnebril in mijn tasje die ik om heb. Cafe ralf is hier zo wat bijna om de hoek dus ik ben er 10 min later. Ik zie olivia nog niet zitten en zoek een plekje uit. 'Hey bitch' hoor ik. Ik kijk achter me en Olivia komt aan gelopen. 'Hey' zeg ik. Ze komt tegenover me zitten. 'En hoe gaat het met jou?' Vraagt ze. 'Ja prima met jou?' 'Geweldig!' Zegt ze hieper. 'Oe vertel' 'er is dus een jongen' 'omg olief!' Zeg ik voordat ze haar zin kan afmaken.

'Ja ja, oke er is dus een jongen die woont sinds kort naast me, hij is zo hot' 'laat foto zien ik moet goedkeuren' ze pakt haar telefoon en laat een foto zien. Het is een foto van hem op zijn telefoon bij de lift. 'Ja nee dat is echt precies jou type' zeg ik. 'Daarom, alleen ik heb nog niks van hem' 'doen jullie niks samen?' Ze krijgt een kleine lach op haar gezicht. 'Ja dus wel!' Zeg ik blij. 'Ja oke hij kwam een keer aan de deur en toen bleef hij eten' 'ja nee oke dit wordt een match' zeg ik.

Niet veel later gaan we beide naar huis. Ik had de sleutel die ik vanochtend van Raoul kreeg nog dus ik kan gwn naar binnen. Als ik de keuken in loop komt er een lekkere geur binnen. 'Zo wat maak je?' Vraag ik en ga op een bar kruk zitten. 'Kip kruide met nog wat citroen' 'oh dat klinkt lekker' zeg ik. 'Moet ik helpen?' 'Uh ja je kan dat zakje in het water doen' zegt raoul. 'Maar dan wordt het zacht' 'ja dit is de saus die over de kip moet. 'Ah oke' zeg ik en stop het zakje erin. 'Hello hello' hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Robbie binnen komen. 'Wat maken we?' Vraagt hij. 'Kip kruide met citroen' 'nice'.

Raoul doet de gekke zachte saus over de Kip. 'Dan mag je dit zakje er over heen gooien' zegt raoul en wijst naar een zakje. Ik maak hem open en gooi het er over heen. Het laatste beetje doe ik op me vinger en ik proef het. Ik hoest gelijk. 'Dat is ook niet lekker zonder kip' Zegt raoul. 'Ik heb het door ik heb het door' zeg ik snel achter elkaar. 'Nou het is klaar' 'ik roep iedereen wel oren dicht. Raoul en robbie doen hun oren dicht. 'ETEN!!' Schreeuw ik. Dan zie ik koen verbaast uit de gang komen lopen. 'Oh' en ik begin keihard te lachen. Ook raoul en robbie houden hun lach niet in.

Als iedereen beneden is gaan we allemaal eten. 'Waarom schreeuwde je zo hard?' Vraagt Koen. 'Omdat jullie waarschijnlijk met jullie headset ofzo op zitten en niks horen' zeg ik. 'Maar ik ga morgen weg want dan kan ik me eigen huis binnen' zeg ik. 'Oh is dat morgen al?' 'Jaa' ik zit nu een week bij de bankzitters.



LEES FF!!
Sorry mensen dat het zo saai is, maar je kent de bankzitters nog niet goed genoeg om bijvoorbeeld op vakantie met hun te gaan. Natuurlijk komt dat er later wel in. Dus heb geduld en dan komen er wat leuke delen!!

Kusjes van mij

am i safe now? // FT bankzitters (matthy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu