'Dus vanavond nachtje doorhalen?' Vraagt Robbie. Ik knik instemmend. 'Ja super leuk!' Zegt Olivia. Drukte aanval count 1. Ook de andere vinden het een goed idee. De ober komt terug met onze drankjes en zet het op tafel. 'Kijk eens aan, en hadden jullie al een keuze kunnen maken?' Vraagt hij dan. 'Ja ik zou graag de gerookte zalm willen alsjeblieft' zegt Milo. (Ik heb geen eet ideen sorry) ze rest besteld ook. 'Yes, oke dan komt het eten binnen 10 minuutjes' zegt hij en loopt weg.
'Ik wil even iets zeggen eigenlijk' zeg ik. Iedereen kijkt mij aan. 'Oh god nee niet zo kijken ik kan daar niet tegen' zeg ik ongemakkelijk. 'Het is oke vertel maar' zegt Raoul. 'Nou ik wou gewoon zeggen dat ik jullie dankbaar ben voor alles wat jullie voor me hebben geregeld de afgelopen 2 maanden. Ik heb nu zo den beter leven door jullie en dat maakt me heel blij, en zal ik jullie altijd dankbaar voor zijn' 'nahw eefje kom hier' zegt Raoul. We staan op en geven elkaar een knuffel.
Raoul echt een van de jongens waar ik heel goed mee kan praten. Ook al begrijp hij niet altijd alles, hij is er altijd voor me. Hij kan me misschien wel het beste troosten van alle jongens.
We laten los uit de knuffel. Dan komt Milo die me ook in zijn armen sluit.
Milo een jongen waar ik altijd mee kan lachen. Zijn humor is geweldig echt niet te beschrijven. Ik krijg altijd wel een lach op mijn gezicht als ik hem hoor lachen. Ook als het niet goed gaat.
Ook Milo laat los en geeft me een schouderklopje. Ik glimlach. Matthy staat achter hem. Ik open mijn armen en ook hij geeft me een knuffel.
Matthy ook wel de jongen die mij gered heeft van mijn vader. Ik vertrouw hem. Nog nooit heeft iemand mij zo erg van gevoelens laten veranderen in een goede manier, maar hij wel.
Ik voel zijn grip minder worden en laat hem los. 'Nu je is je favoriete Brabander aan de beurt' zegt Robbie en duwt Matthy zowat opzei en geeft me een stevige knuffel.
Robbie de oh zo gezellige Brabander. Hij is altijd wel in voor een feestje. Hij is altijd zo enthousiast en dat maakt mij blij. Ik heb Robbie nog nooit verdrietig gezien. Hopelijk gaat dat ook niet gebeuren
Ook hij laat los en dan last but not least Koen.
Koen, koen is zo grappig. Zijn humor is anders dan die van Milo. Maar ook met hem kan ik lachen. Ik sweer hoe hij het elke keer doet geen idee.
Hij laat los en gaat weer zitten. Ik zie Olivia ongemakkelijk erbij zitten. 'Kom hier beestje van me. Zeg ik en ik geef haar een knuffel.
Olivia ze was er al vanaf dag 1. Ik hou zo enorm veel van haar. Ze heeft add wat me soms irriteert. Maar ik word er altijd wel blij van. Dus het is iets goeds.
Ik laat los en ga weer zitten. 'Heel emotioneel dit allemaal' zeg ik.
JE LEEST
am i safe now? // FT bankzitters (matthy)
RastgeleAls je aan me vraagt of ik me leven op orde hebt zou je me oprecht laten denken. Het gaat aan de ene kant heel goed. Ik ben zowat over alles heen. Lekker op stap met vriendinnen, naar het strand. Maar dan heb je ook de slechte kant. Mijn vader. Hij...