-To co oglądamy?
-Nie mam pojęcia
-Wiem!
-To gadajjj
-Kraina lodu!!
-...
-No co fajny film
-No zajebisty powiem ci-powiedzałam sarkastycznie
-To co oglądamy?
-Jak sobie chcesz
-Ostrzegam będzie karaoke
-Dobra to będzie ciekawe- mam w planie nagrać jak śpiewa te piosenki z krainy lodu i podesłać siostrze
-Yassss dobra włączam
Chłopak właczył film pierwsza piosenka i pierwszy filmik śmiesznie to wyglądało nastał czas na "Let it go".
-The snow glows white on the mountain tonigh. Not a footprint to be seen.A kingdom of isolation and it looks like I'm the queen. The wind is howling like thi- chłopak spojrzał na mnie na mój telefon i znowu na mnie- czy ty mnie nagrywasz? -zatrzymał film
-Nie czemu miała bym to robić?
-No nie wiem podejrzanie siedzisz i kamera telefonu jest zwrócona na mnie
-Wydaje ci się. Dobra puść film bo chcę oglądać dalej twój występ- dwa ostatnie słowa powiedziałam ciszej żeby nie usłyszał.
Chłopak włączył film dalej było jeszcze kilka występów. Później chłopak musiał iść zrobić streama ale powiedział ze jak skończy to obejrzymy 2 część. Ja poszłam do mojego pokoju miałam swój komputer więc przesłałam filmiki na komputer i zaczęłam montować. Nie raz montowałam filmy z wakacji czy wycieczek, po skończonej czynności film wyszedł bardzo dobrze i wysłałam go siostrze prosząc aby nigdzie tego nie wstawiała i nikomu nie pokazywała czy mówiła ona to zrozumiała ale chce poznać Tommy'ego to było nie uniknione. Pisałam z siostrą i ktoś zapukał do moich drzwi.
-Proszę!
-Hey idziemy oglądać drugą część?
-Tak jasne- miałam taki plan jak wcześniej i później pokażę mu skończony film.
Ja poszłam po przekąski i Cole do kuchni on włączył w międzyczasie film. Walnęłam się obok niego film się zaczął a razem z nim, pierwsza piosenka pierwszy koncert pierwsze dalsze ujęcie do filmu. Skończyliśmy oglądać o 20. Poszliśmy do swoich pokoi chłopak chciał ze mną jeszcze posiedzieć ale ja mam pracę do zrobienia której efekt zobaczy później. Znowu usiadłam do biurka przesłałam filmy i zmontowałam o 23 wszystko było gotowe słyszałam że chłopak jeszcze nie śpi, rozmawiał z kimś. Podeszłam do pokoju i zapukałam, usłyszałam głośne "proszę" wiec weszłam.
-Hej przeszkadzam?
-Nie, tylko rozmawiam z przyjacielem coś się stało?
-Chce Ci cos pokazać 10 minut i wrócisz
-Okey Toby daj nam 10 minut
Blondyn skierował się do mojego pokoju włączyłam filmik a jego zatkało.
-A jednak!
-Mhm...
-Ale muszę przyznać nieźle zmontowane ty to zrobiłaś?
-Tak
-Mogę wstawić to na kanał?
-Jasne czemu nie
-Dzięki- chłopak wyszedł z pokoju a ja położyłam się na łóżku wpatrując w sufit
Za ścianą słyszałam krzyki chłopaka mówiącego jak wspaniale to zmontowałam i tak dalej... Stwierdziłam, że pójdę spać jutro trzeba iść do szkoły... Wzięłam szybki prysznic i położyłam się spać nie umiałam zasnął słysząc co chwilę Tommy'ego krzyczącego "You bitch!" albo droącego się na całe gardło. Weszłam do pokoju bez pukania, chłopak wyciszył mikrofon i spojrzał na mnie.
CZYTASZ
Roommate ★Tommy x Oc★
FanfictionZawsze w wieku 18 lat chciałam zamieszkać sama, bez rodziców, żeby mieć ciszę i spokój w domu. Myślałam, że trafię cichego współlokatora lecz dostałam głośnego niebieskookiego blondyna, który pomimo tego może okazać się bardzo miły i uroczy.