Ostrvo,za mnoge ljude je to idelano mjesto da provedu svoj ljetni odmor,ali za neke ljude to je dom.
Mjesto na kojem su rodjeni i odrasli, ili jos uvijek odrastaju.
Takav je slučaj sa mnom,juce se zavrsila moja kako je mnogi ljudi nazivaju " skolska avantura" ,koja je trajala 4 godine.
Upravo sam zavrsila svoje skolovanje ,mislim na srednju školu,zeljela bih upisati fakultet ,ali za to mi treba dosta novca, kojeg ja nazalost nemam.
Ali ipak, trudim se pronaci posao ,koji ce mi makar malo pomoci sa finansijsma.
Upravo sam zavrsila sa spremanjem i uputila se ka ogromnoj kuci ili bolje receno vili porodice Foster.
Oni su jedni od imucnijih ljudi ma ovom ostrvu, posjeduju vecinu nekretnina i restorana sirom ostrva.
Cula sam od svoje drugarice da im je potrebna jedna kucna pomocnica,pa sam odlučila aplicirati za taj posao.
Dosla sam do porodicne vile porodice Foster te sam pozvonila, a zatim me je jedna ljubazna gospodja uvela i uputila ka dnevnom.
Tu je bila gospodja Foster,koja je uzivala u svojoj kafi na prekrasnoj fotelji krem boje,na sebi je imala jednostavnu bijelu suknju,dok je gore nosila crvenu majicu,koja se slagala uz njen karmin, imala je crnu kosu koja je bila u cvrstoj i urednoj pundji.
Iako je bila u ranim pedesetim,izgledala je elegantno i otmjeno.
Brzo sam spustila pogled ,jer sam se postavila sto sam je analizirala,ali bila je veoma lijepa.Razgovor je prosao i vise nego dobro,primljena sam na posao, radim prvu smjenu, iskreno zadovoljna sam.
Krecem raditi od ponedjeljka,danas je subota ,tako da imam jos jedan dan odmora.
Bacila sam se na krevet ,ali me zvuk telefona prekinuo,bila je to Ashley,moja najbolja drugarica.- Jesi spremna za veceras?
- Veceras?
- Amelia, da li si zaboravila?
- Zaboravila sta?
- Veceras je najveca zurka koju organizuje Lucas , svi su pozvani ,pa cak i mi .
- Ash, znas da me to ne interesuje, a i zaposlila sam se
- Ami , kreces od ponedjeljka,sto znaci da veceras mozemo na zurku
Nisam ni stigla odgovoriti,prekinula mi je , samo mi je napisala kratku poruku 20h ,valjda znaci da tada trebam biti spremna.
Otisla sam do kupatila te se istusirala i sredila svoju kosu, znam imam ridju kosu, koju sam pustila da pada preko bijele majice na bretele,koju sam utrpala u obicni sorc.
Nadam se da je ovo dovoljno sredjeno za Ashley,koja ce me ubiti zbog mog jednostavnog načina oblacenja , stavila sam samo malo maskare i sjaja za usne.
Realno me treba mi nista vise,jer ipak je ljeto,vrucina, a dobro priznajem,ne volim se sminkat.
Kada sam pogledala na sat bilo je svega par minuta do 20h, stavila sam svoj omiljeni parfem sa mirisom lavande, i obula svoje bijele starke.
Taman sam dobila poruku od Ashley, da me ceka vani u kolima.
Pozdravile smo se i krenule ka plazi,kada smo se približavale vidjela sam mnogo ljudi,nisam ni znala da ovoliki broj njih je doslo na gluoavu zabavu, mislim ja ne bih dosla da nije bilo Ash,priblizile smo se gomili ,muzika je bila preglasna,a mnogi od njih su pusili.______________________________________
Ljudii evo ga nova prica,nadam se da cete uzivati u jos jednoj ljetnoj avanturi
Ako vam se svidjelo ostaviti zvjezdicu i komentar
YOU ARE READING
Ostrvo
RomanceAmelia je djevojka koja je tek zavrsila srednju školu,masta o tome kako ce zaraditi novac preko ljeta da bi konacno upisala zeljeni fakultet i otisla sa ostrva. Da li ce se Amelia izboriti da pobjegne sa toga ostrva ili ce se odluciti da ipak ostane?