Dani su prolazili, a ja sam sve više odugovlačila da kažem pravu istinu Lucasu , za fakultet.
Moja najveća želja je otići odavde i početi živiti punim plućima, da bih jednog dana bila neko. Željela sam da vidim novi svijet , a to ovdje neću moći, ali jedna stvar me kočila , a to je bio on.
Nisam planirala da će ovo ići tako daleko, mislila sam da je ovo samo prolazno, da će prestati za par dana, a on je zapravo postao dio moje svakodnevnice.
Na poslu sam se trudila biti strogo poslovna , da niko ne primjeti , ali čim bi uhvatio priliku poljubio bi me i zagrlio, ma da sam uvijek strahovala da me neko ne vidi.
Njemu to nije smetalo, da nas neko vidi zajedno , jer kako kaže nemamo se čega sramiti jer smo oboje punoljetna osobe i ne radimo ništa pogrešno.
Ali opet na poslu sam ga je izbjegavala , bez obzira što je moj dečko , ako ga tako mogu nazvat idalje mi je šef na poslu .
Nikada nismo definisali ovaj naš odnos , nije bilo onog klasičnog pitanja da li želim da mu budem cura , ali nema veze.
Znala sam da je on moj, a ja njegova i to mi je dovoljno.- Vatrena , dođi gore
Znala sam da je to on i brzo sam se okrenula i provjerila da li je iko tu u blizini da čuje kako me zove , nisam fan tog nadimka ali kada on to kaže zvuči tako seksi.
Popela sam se uz stepenice te ušla u njegovu sobu gdje me odmah zakucao svojim tijelom na krevet ne davajući mi da se odbranim.- Lucase na poslu sam , neko će me tražiti
- Ne brini, poslao sam tvoje kolegice sa posla u kupovinu , prosto sam morao izmislit neku novu hranu da bi otišle lično po namirnice, ali vrijedilo je .
Kratko se osmijehnuo , te ne poljubio u vrh nosa
- Sada konačno imamo malo vremena samo za nas
Ponovo je poljubio jedan obraz, pa drugi , pa se vratio na moje usne , a zatim se krenuo spuštati niz vrat, prstima otkopčavajući par dugmića sa moje bijele košulje.
- Nešto si mi napeta vatrena, moram te opustiti , vidim da te nešto muči, možda mogu da umanjim stres.
Prstima je šarao unutrašnjom stranom moje butine , dok nije ruku zavukao ispod suknje pomjerajući moj veš u stranu, prstima je pravio kružne pokrete koji su me izluđivali.
Znao je itekako kako uz pomoć svojih prstiju da mi pruži zadovoljstvo, taman kad sam mislila da ću eksplodirat stao je.
Pogledala sam ga ljutito , dok se on samo smiješio , namjerno je ovo uradio , izazivajući me .
Brzo sam skinula njegovu majicu i ostatak odjeće , prstima sam uzela njegovog druga i polako ga dotakla svojim usnama , malo po malo dok sam ga jos vise rukom nadraživala, znala sam da mu prijam , vidjela sam kako polako koluta očima dok je stenjao sve glasnije , rukom je uhvatio moju kosu i pokušavao da nametne ritam , osjetila sam da se bliži kraj te sam brzo sklonila svoje usne sa njega ostavljajući ga onako u transu- Sta koji k..
Vidjela sam mu ljutit izraz lica , te sam mu samo namigla
- 1:1 ljubavi
- Ma vidjećeš ti sad šta si uradila , kazniću te za ovo
Snažno me povukao na krevet skidajući ostatak moje odjeće , a crne čipkane gaćice je jednostavno pocijepao .
Ruke mi je zarobio iznad glave dok je svojim nogama raširio moje, osjetila sam ga na ulazu kako se trlja od mene , kako žarko želi da me kazni za ono što mu nisam dozvolila da svrši. Spustio je usne na moje i naglo prodro u mene zacukavajući svoje tijelo u moje.Nakon naše male avanture , obukla sam se ponovo , ali ovaj put sam bez veša ispod suknje, vidjela sam da ga to pali jer se zadovoljno cerekao.
- Mm kako ću se smiriti u tvojoj blizini kada te vidim , a znam da ispod te suknje ne nosiš ništa.
Blago je otisnuo poljubac na moje usne , te sam popravila frizuru i izašla iz njegove sobe
______________________________________
Tjt za ovaj nastavak , nadam se da će vam se svidjeti ako da onda ostavite like ili ti zvjezdicu , a nemojte zaboraviti javiti vase utiske u komentarima
YOU ARE READING
Ostrvo
RomanceAmelia je djevojka koja je tek zavrsila srednju školu,masta o tome kako ce zaraditi novac preko ljeta da bi konacno upisala zeljeni fakultet i otisla sa ostrva. Da li ce se Amelia izboriti da pobjegne sa toga ostrva ili ce se odluciti da ipak ostane?