Novi život

15 2 4
                                    

Dani su prolazili, nisam mogla da se oporavim od zadnjeg susreta, od onog trenutka kada me je ostavio samu u apartmanu i otišao.
Isplatili su me i više nego što su trebali, htjela sam vratiti višak ali me je Lydia uvjerila da je to u redu i da ne moram vraćati novac jer je to bonus koji sam ja zaslužila svojim radom i trudom.
Njega nisam vidjela ni čula, znala sam da je tako najbolje za oboje , od starta sam znala da mi ne možemo uspjeti , mi nismo isti , niti smo i po čemu slični.
Totalno drugačije smo vaspitani , totalno drugačije živote imamo , on koji može imati šta god poželi , a ja koja mogu samo željeti.
Ali ponekad ljubav nije dovoljna , ponekad shvatiš da moraš gledati sebe , da moraš imati sigurnost da bi mogao priuštiti sebi sreću.
Spakovala sam kofer, u koji je stala sva moja odjeća koje i nisam imala Bog zna koliko. Spakovala sam čitav život u ovaj kofer koji sada vučem ka Ashleynom automobilu, stavila sam kofer u prtljažnik te sjela na mjesto suvozača.
Znala sam da izgledam kao duh jer otkako smo završili konstano plačem , ali vremenom će sve to prestati. Prestaću ga noću sanjati , a budna zamišljati .
Sve će to prestati kada odem odavde , kada me ništa više ne bude podsjećalo na njega i na nas. Čudno ljudi bi rekli pa mlada si , imaš još mnogo godina pred sobom , naći ćeš nekoga u životu , nije on jedini.
Ali za mene neće postojati drugi , sve i da nađem nekog , nikada ga neću moći pogledati na isti način kao što sam gledala njega , moju prvu i jedinu ljubav.

- Amelia , trgni se .
Znam da ti nedostaje ali pogledaj na šta ličiš, šta si uradila od sebe .

Samo sam tiho izdahnula, jer svjesna sam da izgledam kao živi mrtvac ali ne mogu učiniti ništa , kada mi je srce slomljeno.

- Amelia, znam da ti je teško, ali moraš sebi biti najbitnijs , moraš sebe gledati .
Ako nije mogao prihvatiti tvoj izbor koji godinama želiš , onda nije prava osoba za tebe.
Pobjegao je tek tako , znam nije samo on kriv , ali ne mijenja činjenicu da te nije razumio a kamoli da te je podržao .

Znala sam da ovo govori da se osjećam bolje , ali nažalost to kod mene ne pali, već danima nisam jela ni pila , a ona je bdjela nada mnom pazeći me , kao prava drugarica .
Noćima nije spavala jer me je tješila i znam da je ovo sve teško , znam da će mi ona nedostajati mnogo , jer ona je jedina porodica koju imam , iako nemamo isti DNK , za mene je prava sestra.
Stigle smo na aerodrom te došle do gospođe koja mi je uzela kofer na pregled.
Zagrlila smo se čvrsto , a u očima sam joj nazirala suze , ona , Ashley koja skoro nikad ne plače , sada joj vidim koliko je tužna što odlazim.
Naravno podržala me je u mojoj želji za napredovanjem , ali je tužna što više nećemo moći svakodnevno provoditi vrijeme skupa , ali obećale smo jedna drugoj da ćemo sve to nadoknaditi preko video poziva .
Ne bih mogla izdržati ovo sve da mi nije bilo nje , biću joj zahvalna do kraja svog života.

- Znaš , možda nismo rođene sestre, nije nas ista majka rodila , ali mislim da bolju sestru ne bih mogla nikada imati , hvala ti Ashley za sve , zaista .
Volim te mnogo i nedostajsćeš mi mnogo.

- I ti ćeš meni Amelia, ne zaboravi da mi sve javiše , a pogotovo kakvih dečkića ima.

Na ovo smo se obe nasmijale , te se posljednji put zagrlile , čule smo pozivanje putnika da se ukrcaju u avion te smo se rastale. Pogledom sam prešla preko svih ovih ljudi koji su užurbano hodali , nijedna silueta od njih toliko nije ona koju sam tražila. Mislila sam da će doći makar da se pozdravimo, ali nije.
Ušla sam u avion i sjela na svoje sjedište.
Pretpostavljam da sada kreće moja nova avantura i novi život bez njega na koji moram da se naviknem.
Avion je ubrzo poletio a ja sam kroz prozor gledala oblake koji su se nalazili, bilo je tako čarobno posmatrati sve sa visine.

______________________________________

Tjt za ovaj dio nadam se da će vam se svidjeti ako da onda ostavite like tj zvjezdicu i obavezno napišite svoje mišljenje u komentar. Nemojte zaboraviti da me zapratite , jer ima dosta vas koji čitate, a ne pratite. Hajde da zajedno povećamo preglednost 🖤

OstrvoWhere stories live. Discover now