Tvoje tijelo zeli moje

86 7 0
                                    

- Ma zajebi ovo sve !

Glasno je viknuo te povukao moju ruku zatvorivši vrata, prislonivsi moje tijelo uz njih,dok se približio dovoljno da osjetim njegov dah.
Svojim palcevima je obrisao suze koje su krenule same da teku

- Shh zašto places malena?

Nista nisam odgovorila samo sam spustila pogled ka podu i pokusala suzdržati suze.

- Zar mislis da sam zaboravio malena?

Svoje prste je stavio ispod moje brade te je podignuo gore tako da gledam u njega.

-Zar bih mogao ono zaboraviti?

Otisnuo je poljubac na moj obraz te me zagrlio cvrsto, uzvratila sam zagrljaj dok sam glavu prislonila na njegove grudi.

- Mislila sam da se ne sjecas

- Vatrena ,zar bih mogao zaboraviti najbolji trenutak u životu?

- Kako mislis?

- Rekao sam ti već vatrena da me mnogo palis,a sama činjenica da sam te uspio prstima dovesti do svrsavanja je i mene dovela u iskusenje.
Činjenica da sam te imao pred sobom onako u onoj haljini dok su te svi drugi odmjeravali, a samo ja sam imao sansu da ubacim svoje prste u tebe me izluđuje.
Izluđuje me sto si tako savrsena i sto je dovoljan samo jedan tvoj pogled da me izludi i mene i mog prijatelja koji gori od zelje za tobom,zelje da konačno osjeti tvoju vrelinu.
Toliko zelim da te imam Kiara , na toliko mnogo načina za koje i ne znas da postoje. Zar mislis da mogu izbaciti iz glave onaj vrisak kada sam te prvi put dotaknuo ,prvi put kada si se stresla zbog samo mog dodira .
Mozes reci sta hoces ali tvoje tijelo zeli moje

- A da li tvoje zeli moje?

- Ne samo tijelo,cijeli ja tebe zelim vatrena.
Želim te ovog trenutka toliko jako da se bojim da necu moci iskontrolisat sebe,zato je najbolje da odeš.

Pogledala sam u njegove oči i vidjela da odvaja svoje ruke od mene,nisam imala mnogo vremena da djelujem,pa sam brzo svukla peskir sa njegovog struka dok mi je dah stao od prizora koji sam vidjela.
Njegov "drug" je bio toliko velik i uspravan da sam se pitala kako ce ovo stati u mene.

- Dva puta sam te pustila da odeš,treći neću, ako sada ne ispunis sve te tvoje rijeci koje si mi maloprije rekao i zelje ,kunem se da cu te ja..

Nisam ni zavrsila recenicu kada sam osjetila njegove usne na svojima,ljubio me je gladno ,agresivno dok je svojim velikim rukama strgnuo kosulju sa mene ostavljajuci me u brusu. Svoje vrele usne spustio je na grudi koje je polako obrađivao,jednu pa drugu.
Povukao me na krevet te sam se osjetila hladnu svilu pod svojim leđima.
Suknju je povukao niz moje butine dok je ljubio njihovu unutrasnjost sve do centra.
Zatim je krenuo jezikom da obrađuje moj centar dok sam se izvijala i cupala njegovu kosu jer je itekako znao sta radi.
Kad je završio sa tim rasirio je moje noge te stao na samom ulazu,pogledao je jos jednom u mene trazeci dozvolu koju sam mu odmah dala.
Protrljao se par puta dok nije usao u mene .
Sa usana mi se oteo vrisak zbog boli koja se sirila mojim tijelom,spojio je nase usne sprečavajući moje vristanje.
Ubrzo je ova bol postala tako ugodna,a njegovi pokreti su se postepeno ubrzavali.
Vulkan koji se probudio ubrzo je eruptirao dok sam posmatrala njega koji tako zadovoljno prazni sebe

_________________________________

Tj za ovaj dio nadam se da vam se sviđa ako da ostavite zvjezdicu i mišljenje u komentar

OstrvoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora