Ostala sam u sobi zatečena reakcijom, jel' on to upravo prekinuo sa mnom?
Pala sam na pod , a suze su same krenule navirati , bol u grudima se širila kroz cijelo tijelo dok sam rukama udarala o svoje noge.
Znala sam da će do ovog da dođe, znala sam da sam trebala da mu kažem , ali bojala sam se , a upravo taj strah se obistinio.
Jecala sam na podu , kada sam vidjela da neka figura sjeda pored mene , pomislila sam da je to on , ali bila je Ashley , koja me samo zagrlila i povukla u svoj zagrljaj.
Jecala sam u njenom krilu dugo dugo , dok suze su neprestano lile, nismo progovarale ni riječi, samo smo bile u prostoriji koju je ispunjavala tišina ali ponekad mi se sa usana oteo poneki jauk. Mislila sam da ću umrijeti , to sam i želila, ali nisam mogla.
Nisam znala da će me ovoliko boljeti , mislila sam da ću podnijeti njegov odlazak , da mi ne znači toliko , a značio je i više od toga. Iako sam mu rekla da nisam spremna na sve ono što on želi, bila sam. Možda je to greška koja će me progoniti do kraja života ali želim ga pored sebe , a ne mogu ga imati. Morala sam izabrati između njega ili sebe , jer sam svjesna da ovdje bez fakulteta ne mogu biti ništa. Znam da je rekao da će on sve obezbjediti i znam da bi , ima mogućnost, hvala Bogu.
Ali dovoljno znam o muškarcima da to ne mogu prihvatiti niti mogu u to povjerovati da će trajati . Ne mogu prihvatit da odjednom postanem gospođa koja neće prstom mrdnuti i da će sve pasti sa neba. Ne mogu to prihvatiti jer ne znam da li će me Lucas vječno voljeti, šta ako me kasnije ostavi ili se jednostavno ohladi od mene , ako počne gledati samo sebe , tada neću moći nigdje .
Moj otac je tako povrijedio moju majku koja je napustila sve snove i udala se za njega jer kako je govorila ljubav ju je obuzela , ali ta ljubav nije dugo potrajala , kada joj je bio najpotrebniji ostavio ju je sa trbuhom do zuba , a nije imali ništa , ni porodicu koja bi joj pomogla, ni posao, niti bilo kakvu sigurnost. Ne želim da preživim istu sudbinu kao ona , da žrtvujem sve zarad muškarca koji jednog dana to neće cijeniti.
Moram prvo sebe osposobiti da postanem samostalna da bih mogla imati nešto u životu, svoj posao, automobil, mjesto gdje uvijek mogu boraviti , danas sutra da se nešto desi da imam gdje.
Muškarci su takvi , ostavi ćete kada su najpotrebniji ili onda kada ih budeš najviše voljela , slomiće ti srce kao komad stakla , a jednom kad ga slome gotovo je , nema nazad.
Davno sam sebi obećala da neću dopustiti da zavisim ni od koga, da ću postati samostalna i jaka žena, a tek onda naći muškarca koji će me cijeniti i voliti baš takvu.
Ovo sa Lucasom se desilo iznenada , bio je kao uragan koji je srušio sve pred sobom dok nije došao do mog srca , a onda se tiho poput lopova zavukao duboko duboko u njega.
Ne znam da li ću ga ikada moći preboljeti , da li ću ikada moći voljeti nekog kao njega .
Znam imam samo 19 godina , ali on , ovo što je probudio u meni je nešto što mnogi ljudi nikada ne osjete, a izgubila sam to .
Upravo sam ostala bez njega , a moram prihvatiti to , volim ga , zaista ga volim , ali moram sebe voljeti više.
Da sam rođena u nekoj bogatoj porodici možda bih i zaboravila na fakultet i samo nastavila život sa njim, ali ja, ne mogu.
Naučila sam da kroz život sama moram da se borim ako želim nešto da postignem.
Ovo će biti najbolje za njega tješila sam sebe , bolje je da sada bude gotovo , naćice on neku mnogo bolju ,koja će ga voljeti , ali ja, nikada neću moći zaboraviti te anđeoske oči.
Iz misli me je trgnuo zvuk telefona, vidjela sam poruku od Lydie, koja mi je napisala da više ne moram dolaziti na posao , da mi je sezona upravo završena i da će me isplatiti već danas.
Znala sam da je on povezan sa ovim , ne želi više da me vidi , znala sam da će doći do ovog , samo nisam bila spremna za ovo sve , da je gotovo .______________________________________
Tjt za ovaj dio nadam se da će vam se svidjeti ako da onda ostavite like tj zvjezdicu i komentar 🖤
YOU ARE READING
Ostrvo
RomanceAmelia je djevojka koja je tek zavrsila srednju školu,masta o tome kako ce zaraditi novac preko ljeta da bi konacno upisala zeljeni fakultet i otisla sa ostrva. Da li ce se Amelia izboriti da pobjegne sa toga ostrva ili ce se odluciti da ipak ostane?