Čitavu noć sam se prevrtala po krevetu , mislila sam o svemu, znam da sam sebična što ga želim uz sebe , a želim i fakultet.
Da je to blizu mogla bih i uspjeti balansirati ljubavni život i zajedno sa školovanjem, a ovako znajući da ćemo biti udaljeni stotinama kilometara udaljeni jedno od drugog suludo je da ga zavlačim.
Prema meni je postao divan i želim mu sve najbolje, a to najbolje za njega je da ga pustim da pronađe sebi neku djevojku ovdje blizu, koja će ga usrećiti više nego ja.
Ali od same pomisli da bi ga neka druga mogla dirati i koristiti njegovo tijelo mi stvori mučninu u želucu.
Kako je tako lako postao dio moje svakodnevnice.Lucas p.o.v
Ležao sam na svom krevetu , dok sam čačkao telefon , tražeći neku finu destinaciju na koju bih mogao odvesti Ameliu da se bolje upoznamo.
- Evo ti
Podigao sam pogled i vidio svog rođaka Roberta koji je ka meni bacio svoju papuču.
Uhvatio sam je te pogledao u njega- Što će mi tvoja papuča
- Pa vidim pretvorio si se u jednu pa rekoh da imaš još jednu da bude u paru.
Rekao je cerekajući se , povukao mi je živac te sam ga onom papučom pogodio direktno u grudni koš te je blago jauknuo
- Zajebavaj nekog drugog
Frknuo sam te se okrenuo na bok ignorišući njegovo postojanje
- Ajde , svi smo svjesni da si postao teletabis , promijenio si se , nema te na žurkama
Okrenuo sam se ka njemu te prevrnuo očima
- Šta je reć mala te stegnula za jaja , pa ne smiješ izaći sa društvom , uf mora da je neka dobra dok si postao mlakonja.
- Roberte ne testiraj moje granice !
- Zar je toliko dobra u krevetu , jel' iskusna, zna li neke cake,kad završiš s njom mogu ja da probam da vidim o kakvoj maloj se rad...
Za tren oka sam bio ispred njega gurajući ga uz zid
- Da te više nikada nisam čuo da tako govoriš za nju
Vidio sam da mu se oči cakle od pritiska kojim sam ga stegnuo,ali nisam mario. Nema pravo tako da govori o njoj , ne o mojoj vatrenoj.
- U redu , u redu
Jedva je prozborio , pustio sam ga te vidio da blago popravlja kragnu svoje majice.
- Bolje ti je da odrasteš Roberte , neće niko doživotno trpiti tvoje ponašanje, uozbilji se, ostaćeš sam ako ne pripaziš na riječnik.
Vidio sam mu bolan izraz na licu, možda sam malo pretjerao,znam da nema nikog se nas ali to nije izgovor za njegovo ponašanje , znao je da to što nema roditelja nije izgovor za njegove smicalice, a svi mu godinama gledaju kroz prste. Mogu podnijeti da govori meni šta hoće nije me briga, ali za nju niko ne može. Ona je samo moja, bilo to u krevetu ili van njega.
Od pomisli da bi neko drugi mogao da pokuša da zadovolji Ameliu, a da to nisam ja plamen se stvorio u mom tijelu. Brzo sam se spustio niz stepenice , a još brže sam se dovezao do njenog apartmana. Ona je moja , potrebna mi je da smirim ove misli u glavi , bolje i da me ona smiri nego da ubijem svog dragog rođaka Roberta koji mi je rekao da bi pokušao sa njom. Pokucao sam na njena vrata , a za tren bivaju polako otvorena , gledala me je u čudu.- Otkud ti ovdje?
Pitala je trljajući svoje oči dok se njena kosa presijavala na mjesečini.
- Zar ne smijem doći vidjeti svoju djevojku?
- Smiješ naravno , ali ako si zaboravio uveliko je noć, ljudi spavaju , 3h ujutro je.
Počešao sam se po glavi , izgubio sam pojam o vremenu, probudio sam je .
- U pravu si , izvini , vrati se da spavaš
- U redu je, uđi .
Otvorila je širom vrata te sam prošao unutra, gledao sam u nju koja je na sebi imala kratki šorts kao piđamu i gore majicu na bretele ispod koje su se jasno ocrtavale njene grudi.
Nisam mogao da izdržim , a da joj se ne približim i ostavim poljubac na njenim usnama.
Bio je dovoljan samo jedan njen pogled da u meni probudi želju da je uzmem iste sekunde , ali nisam , vidio sam da je sanjiva .- Dođi ,zajedno ćemo spavati
Legli smo u krevet , glavu je spustila na moje grudi dok sam je mazio po kosi , za tren oka bila je već u svijetu snova , a ja sam je gledao kao najdivnije biće na svijetu.
Kada je vidim ovako snenu zaboravim i na Roberta i na tu njegovu izjavu da sam papuča . Ako imati nju pored sebe znači biti papuča biću onda bilo šta za nju.______________________________________
Tjt za ovaj dio nadam se da će vam se svidjeti ako da ostavite like tj zvjezdicu i obavezno napišite svoje mišljenje u komentar 🖤
YOU ARE READING
Ostrvo
RomanceAmelia je djevojka koja je tek zavrsila srednju školu,masta o tome kako ce zaraditi novac preko ljeta da bi konacno upisala zeljeni fakultet i otisla sa ostrva. Da li ce se Amelia izboriti da pobjegne sa toga ostrva ili ce se odluciti da ipak ostane?