Izdala si me

9 1 4
                                    

Ova noć je veoma posebna za mene , znala sam da ovog zagrljaja neću moći pobjeći , da ga neću moći ostaviti , sinoć sam bila odlučila da ću ga ostaviti da ga poštedim veze na daljinu koja sigurno ne bi uspjela , a sada znam da ga ne mogu pustiti, znam da bih uvenula kao lsls bez njega.

- Koliko dugo ćeš me posmatrati dok spavam?

Čula sam njegov hrapavi glas, a on onako pospan je nešto najljepše za oči.

- Jutro ljubavi

Spustila sam usne na njegovo čelo dok je pružio ruku da mogu da mu priđem i legnem u njegov zagrljaj.

- Vatrena

Pogledala sam u njega

- Znam da je ovo sve za tebe veoma brzo , ali mislio sam ako želiš da počnemo živit skupa, u redu je ako ne želiš.

- Lucas , ja sam radnica u toj kući kako planiraš da sada tek tako dođem živjeti tu?
Nema šanse, šta će pomisliti tvoja mama , ostali ?

- Pa ne moramo u kući, možemo sami uzet našu novu kuću, stan , apartman , šta god ti poželiš.

- Lucase, nema šanse ne bih mogla sebi to priuštiti, ni stanovanje u nekom luksuznom apartmanu, a kamoli u kući .

Smrknuo se na moju izjavu, te prekrstio ruke na grudima.

- Amelia , čime ti mene smatraš?

- Ne razumijem

Rekla sam tiho te pogledala u njega , koji je sada već disao duboko.

- Pa ja sam muškarac, moja je odgovornost da nam obezbjedim dom, ti svakako ne moraš da radiš, ali ako ćeš se bolje osjećati, onda možeš .

Nasmijala sam se na njegovu izjavu , a to ga je dodatno razljutilo .

- A šta je toliko smiješno, ozbiljan sam .

- Znam , ali ponašaš se kao da smo u braku , a ne znamo se ni par mjeseci, zar ne misliš da je ovo sve prebrzo?

- To znači da ti nisi spremna za to?

Počešao se po bradi te me pogledao sa izrazom blagog razočarenja.

- Nije stvar u tome , nego..
Sigurna sam da ćeš naći bolju djevojku od mene.

- Nego šta ? Misliš da nisam dovoljno vrijedan tebe?

Jednu ruku sam mu stavila na obraz te ga blago pomilovala

- Lucase dobro znaš da mislim da nisi mene vrijedan ne bih bila sa tobom, stalo mi je do tebe ludice, samo ima mnogo drugih stvari , tek smo krenuli ovaj naš odnos koji ne znam ni kako da nazovem .

- Brak

Pogledala sam u njega , a on je imao smrtno ozbiljan izraz lica, on se ne šali sa ovim.

- U redu , Lucase , razumijem te, vidim da sa ovim želiš da pokažeš da ti je stalo do mene , ali da li si se zapitao šta je sa mojim životom , šta je sa onim što ja želim da budem u budućnosti.

Ustao je iz kreveta te krenuo oblačiti majicu koju je sinoc bacio na stolicu.

- Ne razumijem

- Primili su me na fakultet, Lucase

- Pa dobro uvijek možeš da se školuješ , to nije sporno.

- Ne ovdje , upisala sam drugo sveučilište koje se nalazi stotinama kilometara daleko.

Gledao je u mene , a ja sam ustala i stala ispred njega , te spojila naše ruke.

- Trebam krenuti za dvije sedmice , avionska karta je već rezervisana.

Podigao je pogled sa svojih stopala pravo na mene, vidjela sam te njegove anđeoske oči u kojima su se miješale emocije, tuga, bijes, ljutnja..
Nisam znala kako da opišem njegov izraz lica.

- Kada si planirala to da mi kažeš?

Prozborio je svojim promuklim glasom, dok je pesnice stiskao čvrsto.

- Htjela sam ti davno reći, ali bojala sam se , bojala sam se da ću te izgubiti .

- Šta ovo sada sve znači?

- Mislila sam da ovo među nama neće postati toliko ozbiljno, mislila sam da će se veoma brzo završiti, da će ovo biti samo još jedna ljetna avantura.

Ispuštao je glasne izdahe dok su mu se vene počele pojavljivati na rukama, a vidjela sam da je njegovo lice počelo primati crvenu boju.
Pokušala sam ga uzeti za ruku , ali ju je bijesno trgnuo od mene , odgurnuvši me od sebe.

- Tebi je ovo sve šala bila, sav naš odnos je znači bio jedna velika zajebancija. Vjerovao sam ti , a ti..
Ti si me izdala.

Brzim korakom je krenuo ka vratima te me ostavio samu u apartmanu.

______________________________________

Tjt za ovaj dio nadam se da će vam se svidjeti ako da onda ostavite zvjezdicu i obavezno napišite svoje mišljenje u komentar 🖤

OstrvoWhere stories live. Discover now