Dosla sam do kuhinje gdje sam vidjela Lydiu i jos dvije starije radnice.
- Da li je ona Maya uvijek onakva ili ?
- To je zbog gospodina Fostera
-Kako mislis?
- Pa ona je ubjedjena da se njemu dopada i ne moze se pomiriti da je bila samo na jednu noc.
- Zasto onda mene onako gleda
- Jer si nova , boji se da ces zamjeniti njeno mjesto kod gospodina Fostera.
Izdahnula sam
- Moze slobodno zadrzati ga, ne bih nikad bila sa njim, ma ni da je jedini na svijetu.
Lydia me pogledala veoma ozbiljno,al sam mislila da je iz postovanja prema njemu
- Previse je umisljen za mene,misli da je savrsen, a zapravo je tek prosjecan lik.
Misli da je nesto poseban zbog toga sto ima previše novca,pa sve trce za njim, kako da ne, taj je nesposoban.
Vidi se odmah po njemu da od njega nece biti nista .- Amelia
Pogledala sam uolaseni pogled,koji je gledao iza mene
Okrenula sam se i vidjela njega kako stoji naslonjen na vrata ,dok pazljivo slusa kako ga ja ogovaram.- Upsic
Pocesala sam se po glavi,evo ga i jedini posao preko ljeta sam uspjela zeznuti,sve zbog svojih velikog jezika,jer ne znam da ucutim kad treba.
Blago sam se nasmijala i gledala u njega
Imao je ozbiljan pogled koji mi je ledio krv u žilama.
Pogledom je pokazao da ga pratim,penjao se uz stepenice dok sam ja ostala u kuhinji blago paralizirana.- Amelia bolje ti je idi odmah za njim dok se nije razljutio jos vise
Krenula sam koracati uz stepenice dok mi je strah rastao svake sekunde sve vise.
Ako mi da otkaz ja ne znam sta cu,pokusala sam na druga mjesta da dobijem posao ali nisam mogla.
Jer za svaki traze iskustvo koje ja nemam.
A pare su mi prijeko potrebne da bih mogla platiti fakultet i da konacno pobjegnem sa ovog ostrva.
Ali prvi dan sam odmah uspjela zeznuti situaciju,covjece.Usla sam u njegovu sobu,gdje je sam primjetila kako sjedi na krevetu.
Pazljivo je skenirao moje tijelo dok sam ja stojala kao kip.- Udji
Rekao je svojim hrapavim glasom
Jedva sam se pomjerila nekoliko koraka unapred.
Prosao je pored mene do vrata te ih zatvorio,digla sam odmah pogled i pogledala u njegove oci koje su imali hladan pogled- Ja se izvinjavam zbog svojih rijeci i ponasanja.
Rekla sam tiho dok sam gledala u pod
Prisao mi je dovoljno blizu te jedan zalutali uvojak kose smjestio iza mog uha.
Bradu mi je podigao svojim prstima te fiksirao nas pogled- Vatrena , prvi dan, a vec greske pravis,ogovaras starije od sebe ,pritom me ne poznajes.
Vidjela sam kako njegov pogled postaje topliji
- Sviđa mi se sto si iskrena vatrena
Trepnula sam par puta
- Zao mi je zbog ponasanja, ali molim Vas nemojte me otpustiti ,meni je ovaj posao zaista potreban.
Necu praviti ovakve greske nikada .- U redu je,necu ti dati otkaz, ne moras se plasiti
- Necete?
- Necu
Ponovio je- Hvala Vam
Rukom mi je pokazao da sam slobodna da mogu da idem sto sam ubrzo i ucinila,jer od njegovog pogleda postajem nervozna.
______________________________________
Tjt za ovaj nastavak ,nadam se da vam se svidja,ako da ostavite zvjezdicu i u komentar.
🤍
YOU ARE READING
Ostrvo
RomanceAmelia je djevojka koja je tek zavrsila srednju školu,masta o tome kako ce zaraditi novac preko ljeta da bi konacno upisala zeljeni fakultet i otisla sa ostrva. Da li ce se Amelia izboriti da pobjegne sa toga ostrva ili ce se odluciti da ipak ostane?