Zurka

71 5 0
                                    

Zurka,to je ono sto ponavljam sebi dok se gledam u haljini.
Premisljam se , da li da obucem farmerice ili da ostanem u ovoj crvenoj uskoj haljinici.
Jeste malo kraca ali nije pretjerano,dovoljno je duga bila da prekrije sto treba ,ali naglasavala je moju figuru.
Izdrzacu, rekla sam kroz izdah te se jos jednom pogledala u svoj odraz
Ova haljina nije nesto sto inace nosim ali obukla sam je iz jednostavnog razloga, Lucas.
Gledala sam svoje tijelo koje je bilo ukraseno jednostavnim nakitom,moja omiljena ogrlica sa privjeskom delfina. Razmisljala sam se da li da ostavim ovaj crveni karmin koji se slagao uz koju kovrđavu riđu kosu.
Lokne su padale preko golih ramena te su davale neki poseban izgled.
Zurka je kod njega, vidjecu ga ,bice neopisivo zgodan kao i dosad,pokupice neku curu i odvesce je u njegovu sobu u kojoj je mene ljubio.
Ali nema veze podnijecu to,pomirila sam se sa cinjenicom da sam pala na njega,na njegov taman ten,na punacke usne.
Obula sam patike i stavila svoj omiljeni parfem te pozurila do Ashley koja me ceka u kolima.
Poljubila sam je u obraz te smo krenule ka Lucasovoj kuci.

- Dobro ti stoji ta crvena haljina Ami

Rekla je odmjeravajuci me dok sam izlazila iz auta.

- Idealno se slaže uz tvoj crveni ruž ,veceras je svaki tvoj

- Ma da , sigurno

Rekla sam kroz osmijeh te se sjetila njega , da li cu se i njemu dopasti.
Odmah na vratima smo osjetile miris alkohola kojeg je kuca bila prepuna.
Progurale smo se kroz masu te dosle do dnevne ,u sredini je naravno bio Lucas sa svojom ekipom ,ali crnokosi lik koji je stajao sa njima okrenuo se te pogledao u nas te je prisao, a u rukama je držao dvije case nekog alkohola.
Jednu je pružio meni, a drugu Ashley.

- Ami, ovo je Carlos

Pružio je ruku koju sam prihvatila te je blago privukao svojim usnama i ostavio blagi poljubac .
Nasmijala sam se ovom dzentlmenskom ponasanju te vratila nazad svoju ruku .
Nastavili smo pijuckati i zabavljati se ,vidjela sam da Lucas pogledao u našem pravcu te me hladno i nezainteresovano pogledao.
Odlučila sam da cu se veceras zabaviti kao niko,nece mi neki lik pokvariti raspoloženje.
Igrala sam u ritmu muzike dok sam osjetila necije ruke oko struka, Carlos je vidno bio pijan ali i dalje je stajao ja nogama i zabavljao se.
Postalo mi je malo vruce od sveg ovog plesanja i alkohola kojeg sam popila.
Iskrala sam se iz mase te polako islam stepenicama do toaleta.
Nisam htjela u onaj na prvom spratu jer mogu pretpostaviti sta se desava sada dole sa raznim curama i likovima.
Usla sam u wc te pogledala sebe u ogledalo ,pokvasila sam vrat te pokušavala doci sebi.
Kada mi je bilo malo bolje htjela sam se vratiti nazad da vidim gdje je Ashley,cim sam otvorila vrata gurnuo me je nazad ulazeci za mnom .
Zaključao je vrata te me prislonio uz ista spajajući nasa tijela.

- Lucas

Tiho sam izgovorila,jedva cujno

____________________________________

Tjt za ovaj dio,nadam se da vam se sviđa,ako da ostavite zvjezdicu i  mišljenje u komentar

OstrvoWhere stories live. Discover now