Gledala sam u njega koji je krenuo ubrzano disati, njegova velika ramena su krenula dizati i spustati u ritmu uzdaha.
Stao je naspram mene,blago podizuci me na kuhinjsku povrsinu zarobivsi me rukama da nemam gdje pobjeći.- Evo sada ja toliko zelim tebe,da te imam,da se zabijam u tebe brzo i nemilosrdno,dok ti ispustas vrele izdahe na moje uho,dok sam ja duboko u tebi ti me molis da nastavim,da ne prestajem uzimati tvoje tijelo i tako dovodim tebe do vrhunca
Pogledala sam u njega i vidjela zar u njegovim ocima,vidjela sam kako polako krece maziti moje koljeno dok se prstima lagano krece ka unutrasnjoj strani moje butine.
Spustio je svoje usne na moj vrat ,te ostavljao vrele poljupce duz njega.
Prste je zavukao ispod suknje nadrazujuci me preko gacica,dok sam ja ispustila par uzdaha.
Nisam mogla odoljeti pa sam rukama povukla njegovu glavu spajajuci nase usne.
Uzivala sam u njegovim dodirima dok nisam zacula necije korake.
Brzo sam ga odgurnula od sebe te popravila suknju ,na vratima se pojavio domar.- Gospodine, ja sam zavrsila sa poslom,mogu li da idem kuci sada?
Pogledala sam u njega koji je bio vidno iznerviran sto je domar upravo prekinuo ono sto se upravo desilo.
Samo je klimnuo glavom ,a ja sam kao metak izasla iz prostorije,brzo sam pokupila stvari i napustila njih posjed.
Dosla sam kuci te brzo usla u kupatilo pustajucu kapljice vode da se slivaju niz moje tijelo.
Pred ocima su mi se prikazivale slike njega kako me gleda svojim zelenim ocima ,dok sam na sebi i dalje osjecala njegov dodir,koji je palio svaki nerv mog tijela.
Brzo sam rukama trljala tijelo u nadi da ce tako nestati njegovi dodiri.
Kada sam zavrsila obukla sam obicni sorc i bijelu majicu.
Odlucila sam prihvatiti ponudu od Ashley da odemo u onaj bar pored plaze.
Kosu sam svezala u visoki rep jer je bilo jako vruce vani.
Nisam se htjela sminkati ,ali sam stavila malo maskare i sjaj na usne.
Dosla sam do plaze gdje sam vidjela Ashley koja sjedi za jednim stolom.
Kada me vidjela veselo se osmjehnula, zagrlile smo se te smo narucile po koktel.
Nismo se dugo vidjela zbog mog posla,ali nikad nije kasno- Kako ti je na poslu?
- Pa lijepo je, ljudi su jako dobri,kolege isto.
Odgovorila sam dok mi se u glavi vracaju slike njega koji dira svojim snažnim rukama
- Kakva je to buka?
Upitala je te smo se obe okrenule ka plazi ,gdje smo vidjele da se stvara guzva,da li je Lucas ono ondje.
Potrčala sam do njih,ali kasno Lucas je vec udarao onog momka ,oborio ga je na pijesak te krenuo da ga udara jos jace pesnicama .
Svi su samo stajali i gledali ,niko se nije ni potrudio da ih rastavi.
U kakvom smo to drustvu zaista,tek sada mi je bilo jasno da niko me mari za tudje zivote , on ce ga ubiti dok ce drugi samo smijati se i navijati ,koliko je to jadno od ljudi.
Kako mogu tako da se ponasaju.______________________________________
To je to za ovaj dio nadam se da vam se svidja ako da ostavite zvjezdicu i misljenje u komentar
CZYTASZ
Ostrvo
RomansAmelia je djevojka koja je tek zavrsila srednju školu,masta o tome kako ce zaraditi novac preko ljeta da bi konacno upisala zeljeni fakultet i otisla sa ostrva. Da li ce se Amelia izboriti da pobjegne sa toga ostrva ili ce se odluciti da ipak ostane?