Noć za nas

96 6 0
                                    

Ukocila sam se u njegovom zagrljaju,cijelu noć je lezao nepomično da bih ja mogla imati udobnost .
Iako mrzovoljno morala sam se odvojiti od njega ako planiram da stignem na vrijeme.
Lagano sam se izvukla i uzela odjecu koju cu danas nositi na poslu.
Na brzinu sam se u wc presvukla,te oprala zube.
Kosu sam svezala u lagani niski rep te izasla.
Vidjela sam njega kako se proteze na krevetu,dok me odmjera pogledom.

- Zar je moguće da neko bude tako neodoljiv u rano jutro?

Rekao je kroz osmijeh prilazeći mi , stavio je ruke na moj struk dok ljubi moj vrat.

- Luc moram ići ,zakasnicu na posao

- Samo reci da te sef zadržao ?

Stavila sam ruke oko njegovog vrata

- Znas da ne mogu,sta ce mislit o meni,da spavam sa sefom

Nasmijao se te me poljubio,zagrlila sam ga nakon toga dok sam uzivala naslonjena na njegova prsa.

- Zao mi je Luc,ali zaista moram ići

- U redu,ja cu te odvesti

- Nema potrebe mogu i sama

- Juce sam te pustio jer sam morao,danas necu.

Osmijehnula sam se te smo zajedno napustili moj skromni apartman koji je u poređenju sa njegovom vilom izgledao kao kuca za pse.
To je ono sto me kopkalo najvise,to sto nas dvoje nismo na istom nivou,on ne mora nikad u zivotu da radi ima obezbjeđenu budućnost,dok za moju se niko nikad nije brinuo osim mene same.
Dosli smo do ogromne vile Fosterovih te se razdvojili,otisao je na glavni ulaz ,dok sam ja usla na sporedni koji je bio za poslugu.
Pozdrsvila sam veselo ostale clanove posluge koji su mi uzvratili.

" Nešto  si posebno raspoložena danas"

Dodao je jedan od kolega , a ja sam se samo nasmijala .
Naravno da sam raspoložena,Lucas koji je prespavao u mom apartmanu,cijelu noc grleci me i povremeno ljubeći. Imali smo noc samo za nas.

" Moraš pozuriti sa poslom,dosao je mladi gospodin Robert ,a on je vrlo zahtjevna osoba"

Rekla je Lydia , a ja sam poslusno kliknula glavom , te krenula da pripremam hranu koja ce biti poslužena za doručak. Ko li je taj Robert? Razmišljala sam da li je istina da je previse zahtjevan i da li cu se ja uspjeti izboriti sa njim.
Hrana je bila spremna , sve sam lijepo i uredno servirala.
Vidjela sam da se približavaju dvije muske figure,naravno Lucas koji je svjeze istusiran sto se dalo primjetiti po njegovoj kosi jer su njegove loknice  blago padale po celu dok je po koja kap klizila, a drugi lik je bio vrlo sličan njemu. To je sigurno bio taj Robert,visoki muškarac veoma razvijenih ramena sa crnom kratkom kosom,imao je sive oci koje su dosta doprinijele njegovom izgledu . Vidjela sam da ima veoma kratku bradu koju je ocigledno odrzavao, to ga je cinilo muzevnim. Bio je veoma zgodan, ali ni u pola kao Lucas.Pazljivo me je odmjerio, a ja sam skrenula pogled u Lucasa koji je duboko disao vidjela sam kako se njegov grudni kos pomjeran, a u ovom trenutku bio je toliko neodoljiv da sam izustila samo jedno "Prijatno" i otisla nazad do kuhinje ili bolje rečeno pobjegla od njegovog pogleda koji me cinio tako slabom.

__________________________________

Tjt za ovaj dio nadam se da vam se sviđa,ako da ostavite zvjezdicu i mišljenje u komentar ❤️

OstrvoWhere stories live. Discover now