Primljena ili ne?

83 7 0
                                    

Bilo je skoro podne,lezali smo oboje na kauču u dnevnoj sobi dok smo gledali film,malo je cudno ovo sve,nismo razgovarali o našem odnosu ,o tome sta smo mi sada. Strah me je zapoceti tu temu jer je konačnio mirno sa nama,konacno smo dosli na zelenu granu.
Lezala sam na njegovim grudima dok sam prstima sarala po njegovom stomaku.
Bilo je divno slusat otkucaje njegovog srca, pozeljela sam da ovaj trenutak nikada ne prestane,da traje zauvijek,ali to nije bilo moguce.
Nasu tisinu je prekinuo zvuk njegovog telefona koji se oglasio .
Pogledao je u mene pa u telefon zbunjeno

- U redu je,javi se,mozda je nešto hitno.

Klimnuo je glavom dok sam ja ustala i odsetala do kuhinje po casu vode..
Nisam htjela da budem tu i da prisluškujem njegov razgovor.
Poslije par minuta se pojavio na vratima zamisljenog izraza lica .

Da li si dobro?
Izgledas mi malo cudno?

-Dobro sam .

Odgovorio je kratko,a ja sam spustila pogled jer sam osjetila grubocu njegovog tona kojim je to rekao.

Najbolje bi bilo da ja krenem

Prosla sam pored njega te krenula obuti svoje patike

- Ja cu te odvesti

Ponudio se,dok sam ja odmahnula glavom

- Nema potrebe ,mogu i sama

Spremala sam se da izađem kada me povukao za ruku i okrenuo ka sebi.
Spojila sam pogled sa njegovim te vidjela uzrujanost u njemu.

- Zovem te veceras?

Rekao je vise kao pitanje dok je prstima dirao moje obraze.

- Dobro.

Rekla sam kratko te izasla iz kuće,koracala sam brzim koracima samo da bih dosla sto prije do svog doma kako bih se zavukla među svoja cetiri zida.
Poslije nekih 20 min bila sam unutra,zatvorila sam vrata te skliznula niz ista.
Rukama sam privukla koljena te ih obgrlila naslonjajuci glavu na njih.
Suze su same krenule da teku,sve one koje sam zaustavljala cijelim putem sada su lile.
Boljelo me je ,svaka njegova gruba rijeci,imao je drugačiji pogled prema meni .
Osjećala sam se odvratno,ne mogu reci iskoristeno jer sam sama pristala na sve ono.
Znala sam da cu zazalit,ali nisam mu odolila.
Ustala sam i napravila sebi kupku u nadi da cu sprati njegove dodire.
Svaki put kad je voda dodirnula moje tijelo u glavi su mi se vrtjele slike nas od prije par sati.
Gledala sam u svoje tijelo na kojem su se nalazile modrice koje je ostavio kao svoj licni pecat.
Obukla sam svoju lila svilenu spavaćicu jer nisam planirala izlaziti iz kreveta veceras,htjela sam posvetiti se malo sebi.
Provjeravala sam telefon da vidim da li je pisao ,da li je zvao ali nije.
Uzela sam lap top i provjerila mailove.

- Potpuno sam zaboravila jooj

Udarila sam se dlanom po glavi te brzo usla na stranicu od fakulteta,danas su izasli rezultati prijemnog ispita.
Jeza se sirila kroz moje tijelo , imala sam ogroman strah od saznanja da li sam prosla i primljena na fakultet .
Svi moji snovi upravo zavise od ovog jednog klika. Da li sam primljena ili ne? Ako jesam za mjesec dana se selim,napustam ovo mjesto i idem u drugi grad, napustam ove ljude i upoznajem nove .
Brzo sam kliknula na gumb i pogledala na tabelu ,ja ne vjerujem..
Bila sam druga na spisku primljenih,nisam znala da cu postici tako visok rezultat.
Stavila sam ruku preko usta da ne vrisnem od srece.
Uskoro idem,konacno,sav moj trud nije bio uzaludan ,moje zelje se ostvaruju.
Sklonila sam lap top i brzoo nazvala Ash da joj saopstim ove vijesti
_________________________________

Tjt za ovaj dio nadam se da vam se sviđa ako da ostavite zvjezdicu i mišljenje u komentar

OstrvoTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon