Povrijediće te

15 1 1
                                    

Poslije napornog dana , obecala sa Ashley da cu se naci sa njom , iako me Lucas pitao da odemo zajedno negdje ,morala sam ga odbiti. Imam toliko toga ispričati svojoj drugarici.
Našle smo se u obližnjem kafiću pored plaze, naravno da je poranila, bila je tamo i već je flertovala sa konobarom, oduvijek je bila takva , uvijek je privlačila pažnju, a kako i ne bi , ona je atraktivna crnka duge ravne kose , imala je itekako dobre obline ,ali osmijehom je zavodila svakog.
Bila je elegantna poput prave dame , uvijek znala kako pristupiti muškarcu dok sam ja oduvijek bila odbojna prema njima, ma da mi ih nije prilazilo uopste ,bar ne zbog mene, uglavnom su prilazili zbog nje.
Uživala je u tome da može svakog da zavede, a isto tako joj to brzo dosadi.
Oduvijek sam bila ona sa strane koja joj se divila kojom lakoćom uspijeva od frajera dobiti šta želi.
Nisam joj još spomenula za Lucasa jer me je strah njene reakcije.
Prišla sam joj sa strane , kada me vidjela brzo raširi ruke da mogu da je zagrlim.
Naručila sam sok od cijeđene narandže, te kada je donio narudžbu na sto ,ona mu kratko namigne, a on se jadan sav zbunio , vidjela sam da su mu se uši krenule crveniti.

- Ashley, do kada ćeš davati lažnu nadu , vidiš da se ovaj jadničak sav zbunio ?

Pitala sam je kroz blagi osmijeh, na šta ona samo sleže ramenima.

- Znaš da je to jače od mene , a i nije loš komad

Obe smo se nasmijale , te sam glavu spustila niže jer joj moram reći za Lucasa.

- Ajde Am ,znam da mi imaš nešto reći, previše te poznajem, vidim da mi tajiš nešto par dana.

Stavila je ruke na grudi , prekrštajući ih , a glavu bliže primakne meni.
Izdahnula sam , te se prestala igrati sa prstima koje sam nervozno trljala od svoj šorc.

- Obećaj da nećeš pošiziti

Podigla je jednu obrvu i podigla mali prst u znak obećanja.

- Nekako sam se spetljala sa Lucasom Fosterom.

Trepnula je par puta i pokušavala da shvati šta sam upravo rekla.

- Amelia, nemoj se šaliti sa takvim stvarima, skoro sam pomislila da je istina, ludice

Gledala sam u nju, a usne sam skupila u ravnu crtu

- Čekaj , ozbiljna si , zaista si se spetljala sa Lucasom jebenim Fosterom !

Rekla je malo glasnije , te brzo smanji ton jer su nas ljudi iz kafića počeli gledati kao dvije lude.
Klimnula sam glavom te ona stavi ruku preko usta , te me ozbiljno pogleda.

- Ami, ti znaš da te ja volim i da ti nikad nisam ništa branila, čak štaviše to liči na mene da uradim, ali ti si drugačija , ti znaš šta želiš od života, nemoj to žrtvovati, zaboravi od njega, povrijediće te kad tad.
Ti želiš da ostaviš svoj život dalje od ovog ostrva , a veze na daljinu ne uspijevaju skoro nikad

Znala sam da ovo što govori , ne govori iz loše namjere, već iz srca , ona je ta koja bi se spetljala sa nekim momcima koji su malo problematični , a ja sam ona koja više voli pažnju, mir , sređenost i smirenost , klasičnu ljubav iz bajke, nijednu od tih odlika nema Lucas , a opet srce ne bira ono što bi moj mozak želio.
A sada ne bih mogla odustat od njega, samo par dana je bilo potrebno da se kao mali crv zavuče ispod moje kože i tamo se ugnijezdi.
Ne znam kako mu reći za moj plan da odem odavde , ali smisliću već nešto

- Ne mogu ga ostaviti Ash, postao je dio mene

Čvrsto me je zagrlila , a moje suze su se nakupljala u očima , znam da ovo što sam sebi dopustila sa njim nije ispravno , nije trebalo da se desi ovako , trebala sam biti pažljivija , ali desilo se da sam se zaljubila kao teletabis.

- Šta god da se desi uz tebe sam Amelia

Izašle smo u kratku šetnju plažom te sam joj ispričala kako je sve počelo.

______________________________________

Tjt za ovaj dio nadam se da će vam se svidjeti ako da onda ostavite zvjezdicu i komentar 🖤

OstrvoWhere stories live. Discover now