16|Anneme Benziyormuşum

1.5K 167 14
                                    




1921


Jihoon ve Sunja, bayan Kim'in izni ile Taehyung'un odasında özel bir eşyasını arıyorlardı. Ne aradıklarını bile bilmiyor sadece özel ve dikkat çeken bir şey aradılar bir süre. Fakat herhangi göze çarpan veya özel gibi gelen bir şey bulamadılar.

"Sunja, siz nasıl bir nişanlısınız? Birbirinizin hiç bir şeyini bile bilmiyorsunuz"

Sunja sıkkınla nefes verip Taehyung'un yatağına oturdu. "Biliyorum, Taehyung beni sevmiyordu zaten. Birbirimiz hakkında hiç bir şey bilmiyoruz"

Jihoon genç kızın yanına oturup çekingen bir şekilde elini tuttu. "O zaman neden o? Sevmiyor sizi Taehyung. Siz çok güzel bir kızsınız, neden etrafınıza bakmıyorsunuz?"

Jihoon'un dedikleri genç kızın aklının bir kenarında kaldı. Belki de haklıydı oğlan. Kendisini sevmeyen biri için neden öylesine mücadele ediyordu.

"Ama ben Taehyung'u çok seviyorum, yani şimdiye kadar ondan başkasını asla düşünmedim, ondan başkasını görmedim. Çocukluk aşkım o"

Genç adam sıkkınla nefes verdi. Hala Sunja'nın hiç bir şeyin farkında olmamasına sinirleniyordu. Taehyung en yakın arkadaşı bile olsa onu kıskanıyordu. Sunja'nın ona duyduğu sevgiyi haketmediğini düşünüyordu.

Neden ben değil de o

Jihoon sinirle ayağa kalktı. "Yeter artık, görmüyor musunuz o sizi hiç bir zaman sevmedi ve sevmeyecekte! Böyle yapara sadece kendinize eziyet ediyorsunuz. Sizinle evlenmekte falan istemiyor Sunja, belki de sizden kurtulmak için kaçıp gitti"

"Taehyung hakkında doğru konuşun lütfen, o kaçıp gitmedi, kayıp! Belki de kaçırıldı"

Genç adam sinirle güldü. Burda daha fazla kalmak istemediği için hiç bir şey demeden evden çıkıp gitti.

Genç kız gözyaşlarını silip etrafa bakmaya başladı. Gözüne çarpan bir şeyi gark ettiğinde yanına gitti. Yatağın sol tarafında beyaz tülle kaplanmış büyük bir tahta parçasını gördü. İçinden bir ses bunun Taehyung'un özel bir eşyası olduğunu söyledi. Beyaz tülü çektiğinde büyük bir resim ile karşılaştı. Daha önce hiç görmediği bir adam çizilmişti. İlk dikkatini çeken şey, çizilen adamın gözlerindeki kocaman yıldızlardı.

"Kimsiniz?" dedi kendi kendine genç kız. "Neden Taehyung bu adamı çizmiş ki?"

Sunja bir süre izledi yabancı adamı. Huzursuz hissetti nedense. Çünkü bu adama baktıkça olumsuz şeyler hissediyordu.

"Siz... Taehyung'un özelisiniz değil mi?"

İçindeki ses bu resmin özel olduğunu ikna ettirdi genç kıza. Sunja hiç düşünmeden resimi alıp çıktı evden. Taehyung'un anne babasından da resimi görürken izni almıştı.


2022

Jungkook gözlerini açar açmaz, uyanık olan Taehyung'a baktı. Esmer oğlan başını Jungkook'un göğüsüne koyup, baş parmağıyla göğüs arasını okşuyordu.

"Günaydın güzeller güzeli sevgilim"

Jungkook'u duyan Taehyung, bakışlarını ona çevirdi. Utançla gözlerini kapatıp dudaklarını ısırırken, Jungkook bu tatlı görüntü karşısında gülümsemişti.

"Utanıyor mu bal oğlanım?"

"Biracık utanmış olabilirim"

Time Travelling | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin