Ismert ismeretlen

4.8K 86 3
                                    

Caterina szemszöge :

Éppen öltözöm fel a másik melómhoz az az egy klubban .Nos igen. Ott vagyok pultos .Igen bevallom néha a férfiak azt hiszik hogy a pia kihozása és keveréke mellet más szolgáltatást is nyújthatunk .Főleg én .Na de nem biztos hogy tudok dolgozni rendesen majd a ma történtek után .

Egész nap az a férfi jár az eszembe .És nem tudom kiverni onnan .Úgy érzem első látásra beleszerettem .Úgy érzem Ő az igazi .Lehet hülyeség mert még a nevét sem tudom de na.Akkor is szeretem .Kell nekem .Csak kár hogy én nem neki .Mint mindig .Aki nekem tetszik annak én nem akinek meg én tetszek az meg nekem nem .Jó mi ?Remélem kellően érződik az irónia .

Szóval felöltöztem egy fekete bőrszoknyába .És egy piros keresztpántos has pólóba .Sminknek meg egy egyszerű szempillaspirál ,tus és vörös rúzs kombót rajtam fel .Ja a klubban pultosként (a főnököt idézem ) Szexin kell öltözni .Már amennyire ez az öltözet szexi

*******************Időugrás******************

Éreztétek már azt valaha hogy mikor mentek az utcán valaki mindig figyel .Hát igen .Én is most éppen pont ezt érzem .
De ennek ellenére sem akarok elkésni  mert a seggfej főnököm megint lebassza a fejem .
Inkább sietősebb léptekkel haladok a szórakozóhelyhez ahol már most tombol mindenki.

Köszönök a kollégámnak Reginának és be is állok a pult mögé mikor is az egyik munkatársam jön oda hozzám .

- Hallod Cate az az úriember -Mutatott a VIP részlegen ülő férfira aki éppen engem vizslatott a szemeivel .- Ő azt kérte hogy Te magad vidd neki személyesen a piát .-Mondta .

Gyorsan el motyogtam egy "köszi szépent" és indultam is oda hozzá a piával a kezembe .Egyébként a férfi úgy a 20-as éveiben járhatott. Csoki barna haja van enyhén borostás és igen izmosnak mondható .Magassága pedig úgy 170-175 körül lehet .Dús és telt Akai vannak .Na de azok a gyönyörű barna szemek .
Azt kell hogy mondjam igen bejövős egy pasas .
Ha bár a reggeli irodai szex istenhez nem ér fel az tuti .

-Jó napot uram meghoztam az italát !- Nyújtottam át neki az említett dolgot mikor oda értem . -Szüksége van még valami másra ?- Néztem rá .
Azok a csoki barna szemei felcsillantak  és bele is kezdett .
-Nos igen na de az... nem éppen ital .- Hagyta abba a mondandóját és egy hirtelen mozdulattal az ölébe rántott .A hirtelen jött mozdulattól felsikkantottam .
Egy-két percet ott ültetett mikor is megéreztem merevedését a fenekem táján .Azonnal pánikba estem és álltam volna fel de azzal a mozdulattal vissza is húzott .
-Hova hova szépségem ?- Néz rám ravasz még is kérdő arckifejezéssel .
-É-én csak .. tudod vissza kell mennem dolgozni .-Mondtam ki végül nyögvenyelősen .
-A-a !Most megvárjuk szépen az egyik ügyfelem együtt és utánna szépen eltöltünk egy kellemes estét szépségem .-Mondta mire a ver is megfagyott bennem .
-De ..de....-Mondtam volna tovább is de hallottam hogy valaki épp felénk közeledik .

-Zachary !Barátom -Köszönti az említett embert egy férfias öleléssel .
- Szi...a - El ált a lélegzete amint meglátott engem .És vele együtt az enyém is .Ő az .Itt a szerelmem. Ahh bár igaz lenne .Bár ő is ezt érezné .De amúgy még alig ismerem .Sőt .Még a nevét se tudom .Ja de .Zachary .De ennyi .Még is olyan mintha ezer éve ismerném .
Egy ismert ismeretlen .
-Oh igen .Ez a csinos kis szépséget most találtam .El töltünk egy kellemes estét ez után -Szólalt fel a férfi .
Mi a fasz ?Ez komoly .Mi az hogy "találtam" ?Mintha valami tárgy lennék .Na azt már nem !

-Uram nem tudom hogy mi a francról beszél de most hagyja  abba !Én itt nem fogok eltölteni semmilyen estét senkivel !Én csak egy pultos vagyok akit sokszor kurvának néznek holott nem az !-Beszéltem magas hangszínen.Mire a férfi megragadta a karom és lekevert egyet .Mire az én szerelmem az ingén keresztül rángatta el tőlem és akkorát be húzott neki hogy már nekem fájt .A férfi azonnal a földre került és kapott még pár istentelenül nagy rúgást .Na de a java csak utánna kezdődött .Mert olyan tett amire nem számítottam ....

Megölelt ....
Jó erősen szorított a mellkasának miközben a hajamba fúrta a fejét és mélyen beszívta az illatom .

-Ahh istenem szerelmem .Nem tudod hogy mennyire aggódtam .-fogta kezei közé az arcom és mélyen a szemembe nézett .
-Semmi sem történt .Nálam ez már megszokott .- .Azt a picsa ?! Mit mondott?! Lehet ugyan úgy érez .Láttam a meglepődést a szemében mikor én is oda tettem a tenyerem és egyben a jóleső szuszogásokat .
-Egyáltalán miért dolgozol egy ilyen  helyen ?
-Na miért ?Mert jó a fizetés .És kell a pénz .- Mondtam el neki az őszintét .És hogy miért ?Fogalmam nincs .Valamiért úgy éreztem bízhatok benne .
-Te most velem jössz !Gyere életkém !-Mondta majd megragadta a kezem és maga után húzott a kijárat felé.

Övé vagyok | ✔️Where stories live. Discover now